Kertokaa hyviä asioita miehistä
Vastapainoksi palstan vihamielisille ketjuille kertokaa hyviä asioita tai kokemuksia miehistä. Pienetkin jutut ovat hyviä.
Minä aloitan pienellä. Naapurin mies auttoi minua kantamaan ostokset sisään. :)
Kommentit (64)
Yksi kaverini on tosi mukava mies ja hänen kanssaan jutteleminen on kivaa.
Iso, pitkä penis hieroo taivaallisen ihanasti kun pyllistän selän niin notkolle kuin saan.
Mieheni rakastaa minua ja huolehtii hyvin minusta ja lapsista. Maailman paras aviomies ja isi!
Vierailija kirjoitti:
Iso, pitkä penis hieroo taivaallisen ihanasti kun pyllistän selän niin notkolle kuin saan.
Ihanaa että homomiehetkin osallistuu!
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja!
Totta, siat on hienoja eläimiä.
Nopeat asennukset eli raksa- ja kodinrakentamistaidot
Tottelevaisuus
Yksinkertaisuus (itse koen joskus moraalista tuskaa liiallisesta asioiden ymmärtämisestä, miehet omaavat ns. "Sitä sattuu" asenteen joka on auttanut selviämään parista isosta tragediasta)
Me suomalaiset miehet olemme maailman tasa-arvoisimpia ja turvallisimpia.
Ja meillä suomalaisilla miehillä on hyvä tyylitaju.
Ja jos jotakin täytyy sanoa jostakin yksittäisestä miehestä, niin viimeisin taksikuski (suomalainen mies) oli mukavaa juttuseuraa. M28
Vierailija kirjoitti:
T. Jyrki 47v
Ihana mies suutelemassa niskaa.....hyvät hetket yleensäkin miesten kanssa, hyvät keskustelut
Suomalainen mies on luotettava ja hyvä perheelleen.
Hän on kohtelias hän pkäy töissä ja osaa korjata kaikenlaista kotosallakin.
Suomalainen mies on maailman paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja!
Totta, siat on hienoja eläimiä.
Näin on niillä voi vaikka ratsastaa.
Postin ja woltin, ym. Kuljetus
Infrastruktuurin ylläpito
Johtajuus (yritysten)
Tietokoneiden ym. Elektroniikan teko
Yhteiskunnan kehittäminen oikeastaan millä tahansa alalla
Eivät miehet minua yleisesti mitenkään haittaa ja arvostan työteliäitä tyyppejä. Sopiva etäisyys on nähdä heitä tuolla kaduilla ja muissa töissään. En kuitenkaan halua miestä asuntooni tai sänkyyni
Oon töissä paikassa jossa on ihania miehiä :) Kysytään kuulumisia kiireen keskellä ja ihan aidosti kuunnellaan mitä on mielen päällä ja autetaan aina kun voidaan. Ihania ovat <3 N32
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vihaan miehiä. Nuorten naisten tulee tietää millaisia kusipäitä ja NARSISTEJA miehet todellisuudessa ovat.
Saitko isältäsi jormaa?
Vierailija kirjoitti:
Me suomalaiset miehet olemme maailman tasa-arvoisimpia ja turvallisimpia.
Ja meillä suomalaisilla miehillä on hyvä tyylitaju.
Ja jos jotakin täytyy sanoa jostakin yksittäisestä miehestä, niin viimeisin taksikuski (suomalainen mies) oli mukavaa juttuseuraa. M28
En ole ihan varma siitä turvallisuudesta. Suomi on toisena Euroopan (miesten tekemän) lähisuhdeväkivallan tilastoissa. Auts.
Niiltä voi saada kikkeliä, jos on oikein kiltti.
Vain miehellä on parta ja viikset. Todella komeita monet parrakkaat miehet. Samoin kalju on tosi komea monella miehellä. Mutta parta ykkösjuttu.
Hyvin treenattu vartalo mutta ei liian ja muutama tatska, esim toinen käsi tatskattu.
Miehen kroppa voi olla hyvin kaunis.