Hyvän mielen ketju - Mitä olet tehnyt tänään?
Itse heräsin, kävin lenkillä, suihkussa, aamupala, kiusasin kissaa, katsoin animea (The Quintessential Quintuplets), pelasin videopelejä (Minecraft), katsoin jalkapalloa (LaLiga), luin mangaa (KonoSuba) ja nyt seikkailen netissä.
Kohta olisi tarkoitus leipoa pizzaa viimeksi tyyliin sataan vuoteen. Wish me luck. :D
Mitäpä sinä olet tehnyt? :) M28
Kommentit (46)
Kävin toimistolla, reippaasti kävelin sinne ja takaisin. Muistin matkalla käydä ostamassa paristoja. Söin jääkaapista jämäruokia.
Lupasin myydä tällä palstalla kirjoittavalle kaverille pikkarit ja hän tuli hakemaan ne sovitusta paikasta.
Olin yllättynyt kuinka herrasmies hän olikin :)
Kiitos ruusuista ja iloisia nuuhkimishetkiä hihihi
Saat aina kun tilaat
Imuroin perusteellisesti koko kämpän + sohvan & nojatuolin ja moppasin lattiat, hetki kulunut tollasesta perusteellisemmasta imuroinnista ja moppauksesta. Katsoin netflixistä sarjaa, nukuin päikkärit, pesin pyykkiä, ulkoilutin koiraa. Kelailin eilistä aika pskaa työpäivää myös vähän, että miten tästä eteenpäin, joku raja meni lopullisesti rikki. Kokonaisuudessaan ihan jees lauantai, monesti en jaksa siivota silloin mitään eli imurointitempaus heti aamupalan jälkeen oli hyvä veto, kello oli kyllä jo yli 12 eli naapurit eivät varmaan heränneet mun vuoksi.
Heräsin puolelta päivin, jäin sänkyyn köllöttelemään ja palaamaan Hay Daytä. Soittelin äitille ja, sovittiin että käyn myöhemmin, paistelee lettuja meille ja hoidan yhden asian. Aloin nukkumaan vielä ja heräsin joskus neljän ja viiden välillä. Viiden jälkeen lähdin oikasemaan kivaa metsäpolkua äitin asunnolle. Tossa on tollanen pieni metsäpläntti, asutaan pikkukaupungin keskustassa molemmat, varmaan 100m väliä linnuntietä.
Menin äitille, otettiin näköpuhelu mun siskolle, juteltiin reippaasti yli tunti, äiti paisteli lettuja ja keitti kahvit, herkuteltiin niitä samalla puhelun jatkuessa. Siskoni väänsi toisessa päässä pizzaa. Sitten lopetettiin puhelu, hoidettiin se yksi juttu missä menin auttelemaan ja äitin suu vielä kävi niin olin vielä kahdeksaan asti. Sitten tulin sitä samaa polkua takasin.
Nut aattelin katella jotain täydellisiä naisia mtv katsomosta, OC:n tai Potomacin, Salt Laken katoin jo eilen. Juon loput viinit eiliseltä. Jospa sitten tekis pizzaa tai vaikka lämppäreitä hiukopalaksi.
Kivan raikas sää oli ulkona, rapsakka. Ollut kiva lauantai kun tuli käytyä ulkona ja oltua äitinkin kanssa, naurua riitti, ja sain kiusata pikkusiskoakin samalla näköpuhelun välityksellä. Mikään ei oo hauskempaa kuin sen ärsyttäminen. 😂
Tein vanhempieni kodin viikkosiivouksen. Sen jälkeen tulostin netistä japanilaisen ristikon, jollaisia olen tehnyt viimeksi vuosia sitten. Keskityin siihen tuntikaupalla, huomatakseni että jossakin kohtaa olen tehnyt virheen. Harmittaa, kun tuntui edistyvän niin hyvin, ja peruuttamisesta ei tule mitään.
Vetäny käteen, hoitanu velvollisuuksia niinkuin aikuinen mies.