Hyvän mielen ketju - Mitä olet tehnyt tänään?
Itse heräsin, kävin lenkillä, suihkussa, aamupala, kiusasin kissaa, katsoin animea (The Quintessential Quintuplets), pelasin videopelejä (Minecraft), katsoin jalkapalloa (LaLiga), luin mangaa (KonoSuba) ja nyt seikkailen netissä.
Kohta olisi tarkoitus leipoa pizzaa viimeksi tyyliin sataan vuoteen. Wish me luck. :D
Mitäpä sinä olet tehnyt? :) M28
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kiusasit kissaa?
Selitin jo toiselle. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla on El Clásico. :) M28
Puhu suomea. Luuletko olevasi sivistynyt, kun jauhat jotakin espanjaa? No et ole. Animea, videopelejä, mangaa ja penkkiurheilua ei harrasta sivistyneet ihmiset.
Tämä ketju on tarkoitettu meille amiksille. Menkää ja tehkää oma ketjunne te korkeasti koulutetut. M28
Kaikenlaista siivousta . Nyt tulin katsomaan onko täällä normaalia juttuseuraa ..Sain lapset nukkumaan ja saamme olla kahden elokuvaa katsellen kynttilän valossa ja herkkuja napostellen ..kiitos hyvästä päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista siivousta . Nyt tulin katsomaan onko täällä normaalia juttuseuraa ..Sain lapset nukkumaan ja saamme olla kahden elokuvaa katsellen kynttilän valossa ja herkkuja napostellen ..kiitos hyvästä päivästä.
Normaalia juttuseuraa? Tältä hikiseltä foorumilta, jossa miesvihaajat roikkuu aamusta iltaan? Joo, ei. Suosittelen X:ää. M28
Aamulla suihkussa ja lenkillä, päivällä kävin kaupassa ja leivoin joulutorttuja, ruuaksi kokkailin makaronilaatikkoa kun en jaksanut mitään speciaalimpaa väsätä sen verran sitä tuunasin että heitin joukkuun kukkakaalia ja paprikanpaloja + juustoraastetta. Pessyt pyykkiä ja ripustanut ne kuivumaan. Pelaillut FFXIV:tä ja yrittänyt saada Nier raideista multa vielä puuttuvia juttuja melko heikolla tuloksella koska niiden drop rate on niin samperin pieni.
Heräsin 5.30. Lähdin töihin.
Päivällä kotona siivosin, kävin kaupassa, pesin pari koneellista pyykkiä, tein ruokaa ja söin.
Lähdin takasin töihin.
Töiden jälkeen saunaan, viiniä, masked singeriä, pizzaa, viiniä.
Olin ystävällinen uskovaisille, jotka hyökkäsivät asiansa kanssa, kun istuin puiston penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt kuitenkin lellit kattiasi, etkä kiusannut.
Kiusaamisella tarkoitan leikkimistä. :D Hoyhenkepillä saa kisu liikuntaa, kun on 35 neliön asunto. Ja lenkkeilemään en ala kissan kanssa, vaikka niin jotkut tekee. M28
No minä lenkkeilin kissan kanssa eli seisoin pari tuntia ja odotin kun kissa vaani myyriä mitään saalista saamatta. Ymmärrän kyllä jos tuo lenkkeily ei kaikkia huvita.
lähinnä valmistellut kaikenlaista huomiselle, meillä on kaveriporukan kanssa d&d sessio meillä. aloitettiin viime viikolla zelda aiheinen kampanja perustuen link to the past - peliin. tänään siis siivoillut ja tehnyt suunnitelmia sessiota varten sekä käynyt ostamassa naposteltavaa. minä olen dm.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt kuitenkin lellit kattiasi, etkä kiusannut.
Kiusaamisella tarkoitan leikkimistä. :D Hoyhenkepillä saa kisu liikuntaa, kun on 35 neliön asunto. Ja lenkkeilemään en ala kissan kanssa, vaikka niin jotkut tekee. M28
No minä lenkkeilin kissan kanssa eli seisoin pari tuntia ja odotin kun kissa vaani myyriä mitään saalista saamatta. Ymmärrän kyllä jos tuo lenkkeily ei kaikkia huvita.
Noin se toimii, mutta ajatus siitä, että ostaisi hihnat ja lenkkeilisi kissan kanssa kuin koiran kanssa tuntuu liian oudolta. :D Ehkä sitten vanhuksena teen noin, kun olen sitten hellyyttävä vanha papparainen, joka lenkkeilyttää kissaansa. :D M28
Lenkittänyt kissaa :'D. Siis ihan niin että se kävelee eikä vain nökötä paikoillaan. Sillä on aina kauhea vauhti joka paikkaan ulkona kun mennään. Ja rohkea kuin mikä, ei pelota autot eikä pyörät eikä koirat.
Vierailija kirjoitti:
lähinnä valmistellut kaikenlaista huomiselle, meillä on kaveriporukan kanssa d&d sessio meillä. aloitettiin viime viikolla zelda aiheinen kampanja perustuen link to the past - peliin. tänään siis siivoillut ja tehnyt suunnitelmia sessiota varten sekä käynyt ostamassa naposteltavaa. minä olen dm.
N35
Mukavaa peli-iltaa huomiselle! M28
Raskas päivä. Yhden läheisen kuolemaa, toisen päihdeongelmaa ja kolmannen paniikkihäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Mukavaa peli-iltaa huomiselle! M28
kiitos :)
N35
Taistellut vikaantuneiden laitteiden kanssa. En ymmärrä, miksi tuntuu että kaikki hajoaa nykyisin. Yhdestä vehkeestä on aika kallis käyttömaksu ja jo päivässä huomasin, että tulen toimeen ilmankin. Siis tavallaan rahaa säästyy.
Tulin yövuorosta kotiin, keitin kahvit ja söin voikkarin. Hiukan lepäilyä, sitten lenkille kivaan säähän ja salille treenaamaan. Salin jälkeen kotiin syömään ja sitten pesin ikkunoita ulkopuolelta, asutaan rivarissa. Kun mies heräsi oman yövuoronsa jäljiltä, niin juotiin kahvit ja oleiltiin. Pesin pari koneellista pyykkiä ja mies lähti taas yövuoroon ja poika kaverin luo mökille. Kävin suihkussa ja nyt aterioin ja katselen vauvapalstaa.
N57
Houkutellut nakilla koiran pois naapurista kahdesti, yrittänyt purkaa autokauppaa, myynyt toista autoa ja purkanut lattiaa. Illalla join kaakaota.
N55
Sainpahan pitkästä aikaa käytyä salilla ja uimassa, nyt on hyvä fiilis, ja Italian tunnilla eilen, mielenkiintoinen maa,kieli, :) -m29
Puoli päivää meni pihatalkoissa. Sen jälkeen noutosushia ja päiväunet.
kävin ajattamassa opetusluvalla ajamaan oppivaa tunnin verran. Kuunneltiin vanhaa rockia ja juteltiin.
kaupan kautta kotiin. Katsoin jakson kesken olevaa sarjaa. Mies liesussa illan, yksi teini yökylässä kaverilla ja toinen lähtee kaverilleen katsomaan el clasicon. Minä laitan itselleni illalliseksi vegebowlin, juon viiniä ja maalailen.
Kiitos että sinä olet sivistynyt ....muuten , minä siivosin koko päivän..Nyt saunaan .