Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasan 5 euroa päivässä ruokaan kuukauden ajan s***na!

Vierailija
26.10.2024 |

Hyvin menee, mutta menköön! Onneksi on laskut maksettu.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 5x30=150

Sillä elää herroiksi

Ei kyllä elä näillä ruoan hinnoilla. 

Kyllä tuo riittää yhdelle ihmiselle jos laittaa itse ruokaa ja leipoo itse leipää. Jos ostaa eineksiä ja wolttaa eikä osaa mitään keittiössä niin sitten ei riitä. Silloin vika on itsessä.

Leipää ei kannata itse leipoa rahaa säästääkseen, ellei sitten omista ilmaista sähköä tai varaavaa leivinuunia.

Vierailija
42/48 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että 50 euroa on pikkuraha paremmin toimeentulevien mielestä. Ei saa valittaa, jos se leikataan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina näitä -60% ruokia pakkaseen, pastaa ja riisiä on myös aina kaapissa, samoin mausteita. porkkanat ja perunat tarjouksesta, kun en enää jaksa viljelypalstaa hoitaa. Teen vähintään aina kahden päivän ruuat, tulee halvemmaksi, kuin että joka päivä tekisi pieniä annoksia.

Vanhuuseläkkeellä olen, vai miksi vanhuuslomailijoiksi meitä nyt kutsutaankaan. Ikää on 80+.

Vierailija
44/48 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkun sinulla on aikaa niin eikun leipäjonoon.

Vierailija
45/48 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5e päivässä ruokaan pärjäät ihan hyvin kaupasta ostaessa tuotteet, valmistat esim makaronilaatikkoa, makkaraperunat, kaalikeittoa, munakkaita, kanankoivet...

Vierailija
46/48 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella sisulla, hyvä.  Vain yksi ruoka päivässä.  Aamuisin kahvit jos on varaa.

Vierailija
47/48 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuurilaatikko on edullista.  Jauhelihaa paistettuna 150 gr,  1, 5 dl riisiä, 4 punajuurta raakana raastettuna.  Liemikuutio, vettä, 1 kananmuna.  Uunissa 1 tunti 20 min.

Vierailija
48/48 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt sitä turnauskestävyyttä, eihän tuosta muuten mitään tule.