Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjääkö vielä yhden talven 14 vuotta vanhoilla kiinalaisilla kitkarenkailla?

Vierailija
26.10.2024 |

Seitsemän milliä on vielä pintaa niissä ja olen ajanut niillä vuodesta 2011 lähtien. Kovettuneet ovat niin eivät kulu ja on säästynyt paljon rahaa 14 vuoden aikana. Paljonko teillä on mennyt tuona aikana talvirenkaisiin rahaa? Itse olen ajanut 14 talvea 300 euron kiinalaisilla kitkarenkailla.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi ajaa ylipäätään jos ei ole rahaa renkaisiin?

On rahaa renkaisiin mutta onko järkeä maksaa merkkirengassarjasta 800 euroa? Enkä ala maksamaan kiinalaisistakaan 400-500 euroa. Järjetöntä rahastusta.

Vierailija
42/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi ajaa ylipäätään jos ei ole rahaa renkaisiin?

Eihän enää kenelläkään ole varaa mihinkään, ei ainakaan matalapalkka-aloilla.

Auton hain salaa romuttamolta aitojen takaa ja korjasin itse, ei sitä ole katsastettu tai vakuutettu, ei ole näihinkään varaa.

Diesel vehje piti ottaa, se piti romiksella varmistaa, koska sitä pystyy ajamaan verottomalla löpöllä.

ps tarpeeksi pienet ilmanpaineet tuovat kyllä kummasti sitä pitoa vanhoihinkin renkaisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkoitus että ostaisin uudet renkaat mutta hinnat on nousseet viime aikoina yli 150 euroa rengassarja niin taitaa jäädä ostamatta.

ap

Miksi sitten ajat autoa vaarantaen itsesi ja muut tienkäyttäjät?

Mutta hyvinpä olen pysynyt tiellä kun ajaa ennakoivasti ja varovasti.

Vierailija
44/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutukset kuntoon, ennakoit risteyksissä etkä aja pitkää matkaa ellei pakko ja jos pakko ajaa niin varovasti muistaen vertauskuvannollisesti että oot ulkojäällä tylsillä luistimilla.

Vierailija
45/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persusaastoilla taas vaikeaa kun köyhiä ovat, ei edes siihen 30 vuotta vanhaan koskaan ole renkaita vara ostaa. Menkää persu-apinat töihin, saatana. 

Vierailija
46/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan renkaissa se uusi vuoristosymboli, en nyt muista kirjainyhdistelmää. Muuten et voi ajaa niillä. 

3PMSF. Epäilen kyllä hyvin vahvasti että vuoden 2011 kitkarenkaissa ei vielä tällaisia merkintöjä ole ollut ja täten ne muuttuvat kielletyksi käyttää 1.12.2024.

Vierailija
47/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää kun ei aja metriäkään.

M46

Vierailija
48/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan renkaissa se uusi vuoristosymboli, en nyt muista kirjainyhdistelmää. Muuten et voi ajaa niillä. 

3PMSF. Epäilen kyllä hyvin vahvasti että vuoden 2011 kitkarenkaissa ei vielä tällaisia merkintöjä ole ollut ja täten ne muuttuvat kielletyksi käyttää 1.12.2024.

Kyllä siinä on hiutale ja vuoristomerkki. Hyvä syy jatkaa vanhoilla renkailla ajamista.

Vierailija
49/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet talvirenkaat alle satasella - kautta kohti

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/dd0d5ac0-8e55-4374-8657-fde701f3…

Vierailija
50/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pärjäät.