Pärjääkö vielä yhden talven 14 vuotta vanhoilla kiinalaisilla kitkarenkailla?
Seitsemän milliä on vielä pintaa niissä ja olen ajanut niillä vuodesta 2011 lähtien. Kovettuneet ovat niin eivät kulu ja on säästynyt paljon rahaa 14 vuoden aikana. Paljonko teillä on mennyt tuona aikana talvirenkaisiin rahaa? Itse olen ajanut 14 talvea 300 euron kiinalaisilla kitkarenkailla.
Kommentit (50)
Pyöritä rengasta tenupaljussa. Pehmenee ja alkaa pitämään. Käsittely antaa ehkä sen yhden talven ajoaikaa ja ajaa kesällä nakit loppuun.
Eikös ne ole jo kovettuneet, niin että sikäli muodostavat turvallisuusriskin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole jo kovettuneet, niin että sikäli muodostavat turvallisuusriskin?
Mutta halvalla pääsee...
Hyvin toimii kovettuneet kesärenkaina ja autolehtien ulinaa kun uutta pitäisi sitten myydä kokoajan ja pitäisi kaahata hullun lailla jos tuo pidon menetys sitten tulee?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole jo kovettuneet, niin että sikäli muodostavat turvallisuusriskin?
Uudet merkkirenkaat ovat älyttömän kalliita niin siksi on ajettava vanhoilla.
Pärjää vaikka parikin talvea...jos ei rätit näy kumista,antaa mennä vaan huoletta..
Ennen, joskin kauan sitten, autoihin ei ollut olemassakaan talvirenkaita. Silloinkin piti pärjätä. Ajotyyli on vain osattava mukauttaa olosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen, joskin kauan sitten, autoihin ei ollut olemassakaan talvirenkaita. Silloinkin piti pärjätä. Ajotyyli on vain osattava mukauttaa olosuhteisiin.
Miksi talvirengastesteissä kiinalaisia renkaita moititaan ettei niillä tee mitään ja ei ole pitoa?
Kyllä minä ainakin pärjään. Ajot ovat Lidlissä ja viinakaupassa käynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen, joskin kauan sitten, autoihin ei ollut olemassakaan talvirenkaita. Silloinkin piti pärjätä. Ajotyyli on vain osattava mukauttaa olosuhteisiin.
Miksi talvirengastesteissä kiinalaisia renkaita moititaan ettei niillä tee mitään ja ei ole pitoa?
Kapitalistien ahneutta, yrittävät saada kalliita renkaita myytyä. Ostettuja testejä tuollaiset, kun selaat lehteä joissa testi julkaistaan, siellä yllättäen löytyy sen testivoittajan mainos
Riippuu tietysti ajotaidoista. Pätjää sitä millä vain jos tietää mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole jo kovettuneet, niin että sikäli muodostavat turvallisuusriskin?
Mutta halvalla pääsee...
Mitä luultavimmin hengestään, jos ei viitsi panostaa ajoturvallisuuteen.
Toivottavasti joku puhkoo ne renkaat sun autosta ja näin pelastaa sun hengen.
Onhan renkaissa se uusi vuoristosymboli, en nyt muista kirjainyhdistelmää. Muuten et voi ajaa niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole jo kovettuneet, niin että sikäli muodostavat turvallisuusriskin?
Uudet merkkirenkaat ovat älyttömän kalliita niin siksi on ajettava vanhoilla.
Eihän siinä sitten mitään jos ei arvosta yhtään omaa henkeään.
Suosittelen vaihtamaan. Jos uusi rengassatsi maksaa vaikka 400€ niin sillä ei kovin suurta peltilommoa paikata jos lähtee auto lapasesta.
Pärjää toki, vain stadilaiset ajotaidottomat nössöt ei pärjää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen, joskin kauan sitten, autoihin ei ollut olemassakaan talvirenkaita. Silloinkin piti pärjätä. Ajotyyli on vain osattava mukauttaa olosuhteisiin.
Miksi talvirengastesteissä kiinalaisia renkaita moititaan ettei niillä tee mitään ja ei ole pitoa?
Jos niitä vertaa parhaisiin ovat tosi huonot. Ovat silti lähes pyöreät niin tiellä on kuitenkin mahdollista pysyä.
Vanhat nastarenkaat ovat paremmat kuin uudet kitkarenkaat
Hyvin niillä pärjää, paljon paremmat kuin nastarenkaat