Kenet julkisuuden henkilön bongasit viimeksi? GALLUP!
Saa kertoa myös koska ja missä.
Bongaamisella tarkoitan sellaista että näkee kyseisen henkilön sattumalta eikä esim. keikalla, mutta ei haittaa tietenkään vaikka noistakin kertoisi.
Kommentit (21)
Jari Sillanpäätä olen nähnyt Vantaan Ikeassa moneen kertaan, viimeksi viikko sitten. AINA sillä on mukana joku TODELLA hyvännäköinen komistus niitä jakkaroita yms. kantamassa...
viimeksi olin tilaisuudessa missä oli yksi ministeri puhumassa niin siellä kulmilla pyöri sitten saman puolueen kansanedustajaehdokkaita pilvin pimein...
siinä ne tämän kulmakunnan julkkikset sitten on.
Tahti Charpentien, tylyn näkönen akka.
itse näin Lasse Lehtisen kai jossain vaalitouhussa kaupungilla (joensuu), viikko sitten tapahtui tämä.
Tuli vastaan kun olin menossa kauppaan. Asutaan samassa kaupungissa ja näen sen todella usein! kohta se luulee että seuraan sitä kun törmäsin siihen autovaraosaliikkeessäkin. Ajattelin ettei oo totta... =(
Pussailivat ja kähmivät toisiaan rakastuneen näköisenä. Olli vie ja Tanja vikisi.
ja sitte pariviikkoo sitten Maija Vilkkumaan (olin keikalla :D), Mikko Leppilammen syksyllä (olin keikalla)
Ja salkkareitten Danielin eli Samuli Nordbergin , oli tekemässä koreografioita yhteen musikaaliin jossa minä ja 7 kaverii näyteltiin... :) mutta tästä on jo jotain 2-3 vuotta aikaa...
Lisäks noita entisiä missukoita pyörii Espoon ostoskeskuksissa aika tiiviisti.
Mies kun nyt tuntuu ehtivän joka paikkaan!
Jarkko Niemisen työpaikallani. Maajussille morsian ohjelmasta Teemun ja Katin siwassa eilen... :)
Olimme syksyllä häämatkalla Kaliforniassa ja Santa Barbarassa näimme Jack Nicholsonin.
Sen jälkeen olen kyllä nähnyt jotain pikkujulkkiksia täällä koto-Suomessa, mutta kukas niitä nyt laskee?
Tänään itäkeskuksessa.
Suppo Taalasmaa muutama viikko sit jumbossa ;))
nyt saan vastata, janina Frostell ja mies aamukävelyllä! Tänä aamuna.
Helsingin keskustassa jonkun miehen kanssa.
Jasper Pääkkösen pipo silmillä. Kuopiossa joku aika sitten, V2-leffan ensi-illlan aikaan.
Prisman pihalla, on tästä joku viikko aikaa.
Niin ja Hannu Manninen oli yhtäaikaa postissa viikko-pari sitten
Ai niin sainhan minä Jari Vileniltä suklaasydämen ystävänpäivänä kauppakeskuksessa.
viikko sitten sunnuntaina