Haluatko saada vielä lapsen?
Kommentit (35)
Toivottavasti saan vielä kolmannen.
Olen 28-vuotias nainen ja olemassaolevat kaksi lasta ovat 8v ja 6v.
Haluaisin, mutta olen päättänyt etten tee enempää. Lapsia 4. Nuorin 4v.
N33
En todellakaan haua saada yhään lasta. Se on parempi sekä minun, että niiden olemattomien lasten kannalta. Minä olisin äärimmäisen huono vanhempi, ksoka en tule toimeen lasten kanssa yhtään, en osaisi hoitaa enkä kasvattaa heitä mitenkään ja lapsi kärsisi, jos hän joutuisi olemaan ominun kanssani tekemisissä jo siksi, että minä olen hänen elämässään. Jo pelkkä minun olemassaolo aiheuttaisi sen. Sitä paitsi lapsi perisi suurella todennäköisyydellä minulta joko autismin, ADHD:n tai sitten jotain minun mielenterveysongelmia. Nehän voivat peiytyä, tai mielenterveysongelmien kohdlla ilmeisesti alttius niihin periytyy.
Ehdottomasti haluaisin ja enemmän kuin yhden. Pelkään vain liikaa synnyttämistä.
Kyllä muutamakin mahtuisi tähän lapsettomaan perheeseen. Endometrioosi vaivaa. Pari oletettua keskenmenoa jäänyt mieltä kaivelemaan. Kymmenisen vuotta sukulaisilta saadut pikkuisen vaatteetkin odottaneet täytettä kaapissa. Terveydenhuollosta ei ole mitään apuja ja tuntuu kuin olisi heidän heittopussina.