Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen Milloin viimeksi kiihotuit niin että pikkuhousut meni märäksi?

Vierailija
26.10.2024 |

Oliko jokin tietty kohde / asia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eileen iltana kun odotin poikaystävääni. Olin luvannut hänelle synttäriyllätyksen. Laitoin narustringit pienellä pitsikolmiolla, sukkanauhat, verkkosukat, mustat pitsirintaliivit, ja korkkarit jalkaan. Pienen nahkaisen kaulapannan jossa on pieni kultainenrengas omistamisen merkiksi. Viimmeiseksi pikkuinen ylimeikki ja musta silkkikimono päälle. Laitoin kynttilöitä palamaan ja odottelin häntä ja valuin suorastaan kiihotuksesta. Ilta oli villi. Siru 24.

Huh, saispa joskus vielä tuollaista. Muistan parikymppisenä, kun silloinen tyttöystävä järjesti myös yllätyksiä. Kerrankin oli laittanut todella lyhyen mekon, ja alle stringit. Hän oli valmiiksi aivan märkä, joten painoin hänet hellästi seinää vasten, ja siirsin kädellä mekon helman ja stringit sivuun, ja otin hänet takaapäin. Sen jälkeen antoi vielä panna ja laueta peppuun. Kuulemma sitten seuraavana päivänä yliopistolla

Ja sitten sä heräsit 🤣🤣🤣

Vierailija
22/35 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään.Mieheni hyväili minua hitaasti rinnoista, vatsasta, pepusta, ei heti pimpistä. Kostuin. Sitten riisui vaatteeni hitaasti ja menimme sängylle jatkamaan.

Vierailija
24/35 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi kostua monen monta kertaa päivässä, esimerkiksi pelkkä miehen merkitsevä katse usein laukaisee tämän prosessin. Taannoin, kun markkinoille tuli teipattavat pikkuhousunsuojat, yleistyi naisilla housujen käyttö hameen sijasta.

Vierailija
25/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään.Mieheni hyväili minua hitaasti rinnoista, vatsasta, pepusta, ei heti pimpistä. Kostuin. Sitten riisui vaatteeni hitaasti ja menimme sängylle jatkamaan.

Tollanen hitaus, vihjailevuus on monesti se mikä saa kostumaan ja pimpin kihelmöimään ja nännit kovettumaan

Vierailija
26/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollanen hitaus, vihjailevuus on monesti se mikä saa kostumaan ja pimpin kihelmöimään ja nännit kovettumaan

Vierailija
27/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar kostuu helposti, herkästi, nopeasti. Se johtuu siitä, että ihmiskunnan alkuajoista lähtien pahat miehet ovat halunneet seksiä, ja siihen puuhaan tarvitaan kaunotar. Pahoilla miehellä oli tapana pyydystää kaunottaria paneskelupuuhiin, kaunotar saattoi joutua pahan miehen satimeen aivan yllättäen, sekunneissa. Sen takia kaunottarille on kehittynyt refleksin omainen nopea kostuminen, joka suojaa kaunottaren tavaraa kun paha mies pääsee yllättämään kaunottaren.

Kaunottaren kostuminen ei siis ole aivan sama asia kuin kaunottaren kiihottuminen. Sitten, kun kaunotar vanhenee, hän ei enää olekaan kaunotar vaan wanha nainen, joten mies ei enää saalista häntä, silloin myöskin lakkaa, tarpeettomana, tavaran kostuminen.

Kun kaunotar kostuu refleksin omaisesti, niin hän havaitsee rakkauden tunteen jälkijättöisesti, vasta seksin jälkeen. On paljon työläämpää järjestää niin että kaunotar kokeen ensin rakkauden tunnetta ja vasta sen takia kostuu.

Vierailija
28/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 vuotias sinkkunainen. Tarpeeni on alistua silloin tällöin vakimasterilleni ( maksullinen dom ). Paripäivää ennen tapaamista alkaa olemaan koko ajan housut märkänä kun tiedän saavani kurinpalautuksen. Sitten ajelen tapaamiseen autollani, valun kun lähde kun ajattelen piiskaamista ja alistumista. Nautin suunnatomasti sessiosta ja paripäivää vielä käsittelyni jäkeen olen kiimasta märkänä. Monica.

Vierailija
29/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias sinkkunainen. Tarpeeni on alistua silloin tällöin vakimasterilleni ( maksullinen dom ). Paripäivää ennen tapaamista alkaa olemaan koko ajan housut märkänä kun tiedän saavani kurinpalautuksen. Sitten ajelen tapaamiseen autollani, valun kun lähde kun ajattelen piiskaamista ja alistumista. Nautin suunnatomasti sessiosta ja paripäivää vielä käsittelyni jäkeen olen kiimasta märkänä. Monica.

Samankaltaisia fiboja t:jenna ps: käytkö vaasan domilla?

Vierailija
30/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunotar kostuu helposti, herkästi, nopeasti. Se johtuu siitä, että ihmiskunnan alkuajoista lähtien pahat miehet ovat halunneet seksiä, ja siihen puuhaan tarvitaan kaunotar. Pahoilla miehellä oli tapana pyydystää kaunottaria paneskelupuuhiin, kaunotar saattoi joutua pahan miehen satimeen aivan yllättäen, sekunneissa. Sen takia kaunottarille on kehittynyt refleksin omainen nopea kostuminen, joka suojaa kaunottaren tavaraa kun paha mies pääsee yllättämään kaunottaren.

Kaunottaren kostuminen ei siis ole aivan sama asia kuin kaunottaren kiihottuminen. Sitten, kun kaunotar vanhenee, hän ei enää olekaan kaunotar vaan wanha nainen, joten mies ei enää saalista häntä, silloin myöskin lakkaa, tarpeettomana, tavaran kostuminen.

Kun kaunotar kostuu refleksin omaisesti, niin hän havaitsee rakkauden tunteen jälkijättöisesti, vasta seksin jälkeen. On paljon työläämpää järjestää niin että kaunotar kokeen ensin rakkauden tunnetta ja vasta sen

Nykyisin kaunottaret käyttävät teipattavia pikkuhousunsuojia, ei siksi että he kärsisivät lirahteluongelmasta (inkontinenssi, virtsankarkailu) , joka on vanhojen vaihdevuotisten naisen yleinen pulma, vaan siksi että kaunottaret kostuvat niin herkästi ja niin monissa eri tilanteissa. Taannoin, kun nuo suojat tulivat markkinoille, yleistyi naisilla housujen käyttö hameen sijasta, ei tullut enää kiusallisia läikkiä farkkujen haaroihin kun käytössä oli pikkarinsuoja.

Vierailija
31/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia fiboja t:jenna ps: käytkö vaasan domilla?

Käyn, olen päässyt sisäpiiriin jo 4 vuotta sitten. Aivan ihana dom on.

Monica.

Vierailija
32/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunti sitten kun pidin etäsession 15v nuoremman vakkarini kanssa.

Vierailija
33/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Itiksessä käydessäni 😍🥰

Vierailija
34/35 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä sitten, kun katsoin NBA ottelua