Nainen Milloin viimeksi kiihotuit niin että pikkuhousut meni märäksi?
Kommentit (35)
Tänään.Mieheni hyväili minua hitaasti rinnoista, vatsasta, pepusta, ei heti pimpistä. Kostuin. Sitten riisui vaatteeni hitaasti ja menimme sängylle jatkamaan.
Nainen voi kostua monen monta kertaa päivässä, esimerkiksi pelkkä miehen merkitsevä katse usein laukaisee tämän prosessin. Taannoin, kun markkinoille tuli teipattavat pikkuhousunsuojat, yleistyi naisilla housujen käyttö hameen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään.Mieheni hyväili minua hitaasti rinnoista, vatsasta, pepusta, ei heti pimpistä. Kostuin. Sitten riisui vaatteeni hitaasti ja menimme sängylle jatkamaan.
Tollanen hitaus, vihjailevuus on monesti se mikä saa kostumaan ja pimpin kihelmöimään ja nännit kovettumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollanen hitaus, vihjailevuus on monesti se mikä saa kostumaan ja pimpin kihelmöimään ja nännit kovettumaan
Kaunotar kostuu helposti, herkästi, nopeasti. Se johtuu siitä, että ihmiskunnan alkuajoista lähtien pahat miehet ovat halunneet seksiä, ja siihen puuhaan tarvitaan kaunotar. Pahoilla miehellä oli tapana pyydystää kaunottaria paneskelupuuhiin, kaunotar saattoi joutua pahan miehen satimeen aivan yllättäen, sekunneissa. Sen takia kaunottarille on kehittynyt refleksin omainen nopea kostuminen, joka suojaa kaunottaren tavaraa kun paha mies pääsee yllättämään kaunottaren.
Kaunottaren kostuminen ei siis ole aivan sama asia kuin kaunottaren kiihottuminen. Sitten, kun kaunotar vanhenee, hän ei enää olekaan kaunotar vaan wanha nainen, joten mies ei enää saalista häntä, silloin myöskin lakkaa, tarpeettomana, tavaran kostuminen.
Kun kaunotar kostuu refleksin omaisesti, niin hän havaitsee rakkauden tunteen jälkijättöisesti, vasta seksin jälkeen. On paljon työläämpää järjestää niin että kaunotar kokeen ensin rakkauden tunnetta ja vasta sen takia kostuu.
Olen 36 vuotias sinkkunainen. Tarpeeni on alistua silloin tällöin vakimasterilleni ( maksullinen dom ). Paripäivää ennen tapaamista alkaa olemaan koko ajan housut märkänä kun tiedän saavani kurinpalautuksen. Sitten ajelen tapaamiseen autollani, valun kun lähde kun ajattelen piiskaamista ja alistumista. Nautin suunnatomasti sessiosta ja paripäivää vielä käsittelyni jäkeen olen kiimasta märkänä. Monica.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 vuotias sinkkunainen. Tarpeeni on alistua silloin tällöin vakimasterilleni ( maksullinen dom ). Paripäivää ennen tapaamista alkaa olemaan koko ajan housut märkänä kun tiedän saavani kurinpalautuksen. Sitten ajelen tapaamiseen autollani, valun kun lähde kun ajattelen piiskaamista ja alistumista. Nautin suunnatomasti sessiosta ja paripäivää vielä käsittelyni jäkeen olen kiimasta märkänä. Monica.
Samankaltaisia fiboja t:jenna ps: käytkö vaasan domilla?
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar kostuu helposti, herkästi, nopeasti. Se johtuu siitä, että ihmiskunnan alkuajoista lähtien pahat miehet ovat halunneet seksiä, ja siihen puuhaan tarvitaan kaunotar. Pahoilla miehellä oli tapana pyydystää kaunottaria paneskelupuuhiin, kaunotar saattoi joutua pahan miehen satimeen aivan yllättäen, sekunneissa. Sen takia kaunottarille on kehittynyt refleksin omainen nopea kostuminen, joka suojaa kaunottaren tavaraa kun paha mies pääsee yllättämään kaunottaren.
Kaunottaren kostuminen ei siis ole aivan sama asia kuin kaunottaren kiihottuminen. Sitten, kun kaunotar vanhenee, hän ei enää olekaan kaunotar vaan wanha nainen, joten mies ei enää saalista häntä, silloin myöskin lakkaa, tarpeettomana, tavaran kostuminen.
Kun kaunotar kostuu refleksin omaisesti, niin hän havaitsee rakkauden tunteen jälkijättöisesti, vasta seksin jälkeen. On paljon työläämpää järjestää niin että kaunotar kokeen ensin rakkauden tunnetta ja vasta sen
Nykyisin kaunottaret käyttävät teipattavia pikkuhousunsuojia, ei siksi että he kärsisivät lirahteluongelmasta (inkontinenssi, virtsankarkailu) , joka on vanhojen vaihdevuotisten naisen yleinen pulma, vaan siksi että kaunottaret kostuvat niin herkästi ja niin monissa eri tilanteissa. Taannoin, kun nuo suojat tulivat markkinoille, yleistyi naisilla housujen käyttö hameen sijasta, ei tullut enää kiusallisia läikkiä farkkujen haaroihin kun käytössä oli pikkarinsuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samankaltaisia fiboja t:jenna ps: käytkö vaasan domilla?
Käyn, olen päässyt sisäpiiriin jo 4 vuotta sitten. Aivan ihana dom on.
Monica.
Noin tunti sitten kun pidin etäsession 15v nuoremman vakkarini kanssa.
Joku päivä sitten, kun katsoin NBA ottelua
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa.
Wau 😍
Ja sitten sä heräsit 🤣🤣🤣