Nainen Milloin viimeksi kiihotuit niin että pikkuhousut meni märäksi?
Kommentit (35)
Kostunut olen sittemminkin todella monta kertaa, mutta ihan märäksi valahdin viimeksi teini-iässä. Poikaystäväni oli niin kuuma kolli, ettei hänen tarvinnut kuin pitää kättään hiljaa liikuttaen jalkojeni välissä housujeni, farkkujen tms. päällä tai painautua vasten yhä uudestaan niin, että hänen housujensa kohouma ts. erektio siellä alla painoi pimppiäni vaateiden päälle. Kielisuudelmat ja kaulasuukot siihen vielä lisäksi ja käsieni nosto pääni yläpuolelle kiinni takanani olevaan seinään niin sain orgasmin.
Miksi kysyt (koska muiden "osaaminen" ei siirry sinulle)? Mikset itse saa moista aiheutettua kenellekään naiselle?
Varmaan vähän yli 30-veenä kun kovasti toivoin kolmatta lasta. Ei vaan, kyllä se oli kolmannen mukulan jälkeen kun olin eronnut ja tapailin useita miehiä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vähän yli 30-veenä kun kovasti toivoin kolmatta lasta. Ei vaan, kyllä se oli kolmannen mukulan jälkeen kun olin eronnut ja tapailin useita miehiä samaan aikaan.
Oliko sulla ihan kimppaa?
Yks pikkupeppuinen nainen kostui edessäni kesken bodypump tunnin. oli vetänyt tiukat leddingsit tai jumppahousut jalkaan niin että kamelinvarvas näky ja bodypump-tunnilla hän pyllisteli edessäni. Hän selvösti tiedosti että pälyilin häntä ja tietoisesti kiusotteli ja hän alkoi itse kostua siihen malliin että keskeytti tunnin ja lähti pukuhuoneeseen yhtäkkiä. Hän silti katsoi minua löhtiessään kohtalokkaan tuimasti. Mietin jo että oliko tuo kösky lähteä hänen mukaansa vai jotain muuta. En siltintohtinut lähteä mut jälkeen päin harmitti. Ehkä olisin voinut panna häntä.
Eileen iltana kun odotin poikaystävääni. Olin luvannut hänelle synttäriyllätyksen. Laitoin narustringit pienellä pitsikolmiolla, sukkanauhat, verkkosukat, mustat pitsirintaliivit, ja korkkarit jalkaan. Pienen nahkaisen kaulapannan jossa on pieni kultainenrengas omistamisen merkiksi. Viimmeiseksi pikkuinen ylimeikki ja musta silkkikimono päälle. Laitoin kynttilöitä palamaan ja odottelin häntä ja valuin suorastaan kiihotuksesta. Ilta oli villi. Siru 24.
Vierailija kirjoitti:
Eileen iltana kun odotin poikaystävääni. Olin luvannut hänelle synttäriyllätyksen. Laitoin narustringit pienellä pitsikolmiolla, sukkanauhat, verkkosukat, mustat pitsirintaliivit, ja korkkarit jalkaan. Pienen nahkaisen kaulapannan jossa on pieni kultainenrengas omistamisen merkiksi. Viimmeiseksi pikkuinen ylimeikki ja musta silkkikimono päälle. Laitoin kynttilöitä palamaan ja odottelin häntä ja valuin suorastaan kiihotuksesta. Ilta oli villi. Siru 24.
Huh, saispa joskus vielä tuollaista. Muistan parikymppisenä, kun silloinen tyttöystävä järjesti myös yllätyksiä. Kerrankin oli laittanut todella lyhyen mekon, ja alle stringit. Hän oli valmiiksi aivan märkä, joten painoin hänet hellästi seinää vasten, ja siirsin kädellä mekon helman ja stringit sivuun, ja otin hänet takaapäin. Sen jälkeen antoi vielä panna ja laueta peppuun. Kuulemma sitten seuraavana päivänä yliopistolla joku kiva poika jutteli hänelle luennolla, ja samalla hänellä valui pepusta spermat pikkareihin, joka sai hänet uudelleen kiihottuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, saispa joskus vielä tuollaista. Muistan parikymppisenä, kun silloinen tyttöystävä järjesti myös yllätyksiä. Kerrankin oli laittanut todella lyhyen mekon, ja alle stringit. Hän oli valmiiksi aivan märkä, joten painoin hänet hellästi seinää vasten, ja siirsin kädellä mekon helman ja stringit sivuun, ja otin hänet takaapäin. Sen jälkeen antoi vielä panna ja laueta peppuun. Kuulemma sitten seuraavana päivänä yliopistolla
Sä mitään persettä oo saanu. Ehkä vähäsen sormipimpaa.
Varmaan parikymppisenä, 30 v sitten, kun oli säpinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, saispa joskus vielä tuollaista. Muistan parikymppisenä, kun silloinen tyttöystävä järjesti myös yllätyksiä. Kerrankin oli laittanut todella lyhyen mekon, ja alle stringit. Hän oli valmiiksi aivan märkä, joten painoin hänet hellästi seinää vasten, ja siirsin kädellä mekon helman ja stringit sivuun, ja otin hänet takaapäin. Sen jälkeen antoi vielä panna ja laueta peppuun.
Kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Yks pikkupeppuinen nainen kostui edessäni kesken bodypump tunnin. oli vetänyt tiukat leddingsit tai jumppahousut jalkaan niin että kamelinvarvas näky ja bodypump-tunnilla hän pyllisteli edessäni. Hän selvösti tiedosti että pälyilin häntä ja tietoisesti kiusotteli ja hän alkoi itse kostua siihen malliin että keskeytti tunnin ja lähti pukuhuoneeseen yhtäkkiä. Hän silti katsoi minua löhtiessään kohtalokkaan tuimasti. Mietin jo että oliko tuo kösky lähteä hänen mukaansa vai jotain muuta. En siltintohtinut lähteä mut jälkeen päin harmitti. Ehkä olisin voinut panna häntä.
Todellisuudessa hän on vain hikoillut sieltä(kin) ja kyllästynyt taas yhden pervon tuijotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä.
Olet rotunaaras jos olet päivittäin kiimasta märkänä. Tykkäisin kovasti jos olisit minun omani.
Tänään viimeksi, kostun todella helposti ja aika runsaastikkin kiihottuessani;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, saispa joskus vielä tuollaista. Muistan parikymppisenä, kun silloinen tyttöystävä järjesti myös yllätyksiä. Kerrankin oli laittanut todella lyhyen mekon, ja alle stringit. Hän oli valmiiksi aivan märkä, joten painoin hänet hellästi seinää vasten, ja siirsin kädellä mekon helman ja stringit sivuun, ja otin hänet takaapäin. Sen jälkeen antoi vielä panna ja laueta peppuun. Kuulemma sitten seuraavana päivänä yliopistolla
Niinpä,mutta nyt 56 vuotiaana konemiehenä ,jolla iso maha,turvonnut lärvi juomisesta,niin velttoa ja harmaata munaa kun aikansa hieroo,että veri kiertäisi,niin saattaa oksentaa röökin tumpin liejun mukana ja röyhtästä tullessaan,siis muna.
Vierailija kirjoitti:
Kostunut olen sittemminkin todella monta kertaa, mutta ihan märäksi valahdin viimeksi teini-iässä. Poikaystäväni oli niin kuuma kolli, ettei hänen tarvinnut kuin pitää kättään hiljaa liikuttaen jalkojeni välissä housujeni, farkkujen tms. päällä tai painautua vasten yhä uudestaan niin, että hänen housujensa kohouma ts. erektio siellä alla painoi pimppiäni vaateiden päälle. Kielisuudelmat ja kaulasuukot siihen vielä lisäksi ja käsieni nosto pääni yläpuolelle kiinni takanani olevaan seinään niin sain orgasmin.
Nyt kysyttiin kyllä naisilta
Tänään, ei nyt ihan märäksi kastunut, mutta kosteaksi. Mieheni hyväili minua hitaasti takaapäin, rintojani, peppuani, vatsaani. Riisui vaatteeni hitaasti ja minä hänen. Hyväily jatkui hitaasti, ja niin edelleen.
N61
Suurin osa miesten sepustuksia, kuinka yllättävää.
En just nyt muista.