Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi pitää vauvaa väkisin itsellään

Vierailija
25.10.2024 |

Meille syntyi kesällä kolmas lapsi ja taas ollaan tässä samassa tilanteessa, jossa vauvaan höpsähtänyt isoäiti omii lapsen itselleen. Pitää väkisin hysteerisesti huutavaa vauvaa, pakenee toiseen huoneeseen, ja jos on muita vieraita ei anna muiden sylitellä. En halua antaa vauvaa hänelle syliin, koska sitten hän ei päästä siitä irti kuin vasta sitten, kun minä menen väenvängällä ottamaan parkuvan lapsen pois. Ja silloinkin pitää niin kiinni, että on meinannut tippua lapsi sylistä. 

Tuntuu mulle jopa traumatisoivalta että aina saan pelätä, että hän tiputtaa lapsen ravatessaan karkuun (on meinannut) ja muutenkin kamalaa kuunnella oman vauvan itkua hormonihuuruisena. 

En voi ymmärtää mikä tuollaisen vauvahöpsähtämisen saa aikaan? Väkisin sylittely loppuu, kun lapsi kasvaa taaperoksi. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva pois!

Vierailija
22/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on myös hänen koska synnyttänyt isän. Älä ole noin sairaalloisen omistus haluinen ja itsekäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain valvottuja tapaamisia tuon vauvavarkaan kanssa.

Vierailija
24/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylittely pois!

Vierailija
25/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kateellinen vauvasta koska itse ei pysty lisääntymään.

Vierailija
26/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avaus on täällä ollut ennenkin. Kaikkien kolmen kanssako anoppi on toiminut  näin?

Vierailija
27/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yrittänyt väkisin imettää vauvaa?

Vierailija
28/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen anoppi joka ei ota vauvoja syliin. En osaa pidellä niitä ja sitten ne itkevät.  Leikki-ikäisten kanssa mieluummin teen jotain.

Onneksi lapseni ovat aikuisia ihmisiä ja  pystyneet itsenäistymään, eivät jääneet kotikylään kökkimään.

Minusta nähden jokainen saisi hoitaa vauvansa itse, myös apua ruinaamatta.

Vierailija
29/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten täysjärkinen? Sekava tms. muutenkin?

Vierailija
30/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi koska runsaat liikakilot saattavat aiheuttaa anopin mielessä epäilyksen kyvystäsi vanhemmuuteen. Ehkä sinulla on tällä saralla jotain korjattavaa jottei anopin tarvitse tuntea oloaan turvattomaksi.

Pissiä päässäsi?

Vierailija
31/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yrittää tuota aina kun on saanut napattua vauvan ja juossut karkuun.

Vierailija
32/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi koska runsaat liikakilot saattavat aiheuttaa anopin mielessä epäilyksen kyvystäsi vanhemmuuteen. Ehkä sinulla on tällä saralla jotain korjattavaa jottei anopin tarvitse tuntea oloaan turvattomaksi.

Varmaan päivän typerin kommentti

Vierailija
33/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas anoppi?

Vierailija
34/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairas anoppi?

Voi olla vaaraksi vauvalle esims. piilottamalla vauvan metsään ja sitten syyttäjällä äitiä!

Vierailija
35/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvaa kierrätetä sylistä syliin edes ristiäisissä. Vauva ei ole uusi kiva esine Vauva on herkkä pieni ihminen. Anoppi saattaa haluta antaa turvaa vauvalle, jos te muuta kierrätätte vauvaa vieraan sylistä toiseen.. Teillä kaikilla on omituinen käsitys vauvasta

.

Vierailija
36/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein nuo livahtavat toiseen huoneeseen ja väkisin tunkevat rintaa suuhun vaikka vauva itkee ja on tukehtua

Vierailija
37/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä avaus on täällä ollut ennenkin. Kaikkien kolmen kanssako anoppi on toiminut  näin?

Tämä ilmiö on todellinen. Olen itsekin joutunut sen uhriksi - ja nuorena lapsettomana tätinä myös sortunut siihen kun musta olisi ollut niin kiva saada vauva itse rauhoittumaan, olisi tullut onnistunut, tärkeä ja pätevä olo. Onneksi veljen vaimo ärähti hyvin selvästi niin että minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoja kuin palauttaa vauva ja kyllä jälkikäteen on hävettänyt kun olen ajatellut tilannetta tuoreen äidin ja vauvan näkökulmasta, enkä vain itseni tärkeäksi tekemisen näkökulmasta. 

Vierailija
38/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku vie jatkuvasti väkisin vauvan niin ei kai siinä auta muu kuin soittaa poliisille. Ihan sama onko anoppi vai mikä sukulainen

Vierailija
39/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman vastuu on tuollainen:anopilla on lapsi, jonka jälkikasvusta hän on vastuussa loppuelämänsä, koska sen oman lapsen aikanaan halusi. Siksi jokainen oman lapsen lapsi on anopin lapsi, jota hän saa pitää sylissään ja hyssytellä juuri niin kuin tahtoo, koska oikeastaan se on hänen! Vastuu lapsenlapsista on anopin, velvollisuudet ovat anopin ja oikeudet ovat anopin!

No, huh huh🙄

Vierailija
40/52 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v i t t u siinä on että ette saa niitä miestenne äitejä kuriin?

Te olette lapsenne äitejä, ei anoppi.

Te määritätte rajat lapsenne suhteen.

Mitä pelkäätte, välien menettämistä ihmiseen, joka ei arvosta teitä? 

Itsehän koitin osallistaa anoppia alussa mummoiluun, mutta hänellä on vain kaksi tapaa olla mummo.

Joko rajat ylittävä, itsekäs ja läheisriippuvainen yllätyskyläilijä, tai ei mitään. Ei tietysti auta missään eikä uskalla vaippaa vaihtaa tai vaunujakaan työntää, mutta osaa pakottaa syliin kyllä.

Ikinä ei mitään tee lapsen kanssa mutta syliin pitäis lapsen haluta kuin nuken..

Vuoden ajan jaksoin ohjeistaa ja vängätä juurikin tästä sylipakotuksesta ja itsensä tyrkyttämisestä, sitten lopetin yhteydenpidon. 

Nyt lapsi on jo 3v ja anoppirauha on ollut jo 2 vuotta.

Mies käy äidillään kerran 2kk välein, saisi käydä useamminkin mutta eipä sitä hapannaamaa jaksa sen oma lapsikaan enempää.

Mies siis saisi käydä pojan kanssa ja ottaisin omaa aikaa mielellään, vaan miehen päätös. 

Anoppi on entinen alkkis joka hoidatti lapsensa äidillään. ja nyt raitistumisen myötä yritti ilmeisesti poikamme kautta korjata kaiken.

Mutta jos et ole ikinä osannut hoitaa omiakaan lapsia, et osaa kohdata toistenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi