Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä näykkimisestä?

Vierailija
25.10.2024 |

Tykkäättekö tehdä ja/tai saada näykkimisiä ja minne? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Iho ei saa mennä rikki. Näykkiminen eroottista. Näykkiminen ja suukottaminen samaan aikaan. 

Vierailija
2/5 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ollenkaan. Yritän katsoa leffaa ja kun tyttöystäni tylsistyy siinä, niin se alkaa häiriköimään katseluani. Sitten se vaan jatkaa ja jatkaa sitä, että näykkii korvaani, kaulaani, tunkeutuu jopa paitani alle ja näykkii nännejäni.

Lopulta se pakottaa mut panemaan sitä. Aina sama homma, kun sen kanssa yrittää katsoa jotain. Mulla on nykyään lukemattomia leffoja, joista en tiedä loppua.

Vierailija
4/5 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää ollenkaan. Yritän katsoa leffaa ja kun tyttöystäni tylsistyy siinä, niin se alkaa häiriköimään katseluani. Sitten se vaan jatkaa ja jatkaa sitä, että näykkii korvaani, kaulaani, tunkeutuu jopa paitani alle ja näykkii nännejäni.

Lopulta se pakottaa mut panemaan sitä. Aina sama homma, kun sen kanssa yrittää katsoa jotain. Mulla on nykyään lukemattomia leffoja, joista en tiedä loppua.

Hehhe! 

Vierailija
5/5 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsii ehkä nauttia vielä niistä leffojen aluista, jos teillä tota menoa on kohta isompi kööri kotona haittaamassa leffan katsomista, kun vuorossa on vaipanvaihtoa :)