Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä facebook-asiantuntijaa?

Vierailija
25.10.2024 |

En ole yli 2 kuukauteen päässyt tililleni, ilmoittaa vaan erroria kun yrittää kirjautua. Mitään ilmoitusta siitä että olisin rikkonut jotain sääntöjä en ole saannut. En pysty poistamaan vanhaa tiliä niin en voi tehdä uutta silloin kun sitten on kaksi saman nimistä tiliä eikö face sitä hyväksy. Vai pitääkö minun tehdä joku nimiväännös nimestäni ja luoda uusi tili vai odottaa ties kuinka kauan josko se avautuu vai avautuuko koskaan kun ei voi edes mihinkään ilmoittaa koska heillä ei ole mitään asiakaspalvelua koska ovat yksiä "#%"#%"#%"#%"!#"#%&#% loisia.

Miksi sitten olen siellä tai haluan takaisin koska olin siellä ryhmissä jotka liitty asioihin tai aiheisiin mitkä kiinnosti eikä minulla ole oikeassa elämässä ystäviä tai kavereita sekä sieltä etsin seuraa myös. Plus facessa ilmoitetaan kaikista tapahtumista melkein et jos haluaa jostain tietää se on siellä tai jossain muualla mutta se pitäisi etsiä.

Raivostuttavaa kun ei tiedä mikä tilin kohtalo oikein on!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne voi vaihtaa salasanaa?

Vierailija
2/14 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilisi on korkattu, salasana vaihdettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne voi vaihtaa salasanaa?

Pystyn vaihtamaan salasanan mutta se ei auta ja saan edelleen sähköpostiin ilmoituksia mitä siellä tapahtuu ryhmiin ja muihin ihmisiin liittyen. ap

Vierailija
4/14 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihtanut salasanan useamman kerran joten tuskin kaapattu vai? ap

Vierailija
5/14 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naamassa joku salasanan vaihdon vahvistusviesti? Saatko sellaisen?

Vierailija
6/14 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uusi tili, arvaa vaan kuinka monta samannimistä henkilöä voi olla, nimittäin satoja joten tee vaan uusi tili. 

Vierailija
7/14 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naamassa joku salasanan vaihdon vahvistusviesti? Saatko sellaisen?

Sähköpostiin tulee ilmoitus salasanan vaihdosta ja muusta toiminnasta jos sellaista on. Tilillä ei ole tapahtunut mitään sen jälkeen kun meni kiinni. ap

Vierailija
8/14 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faceboo tuki auttaa

Vierailija
9/14 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faceboo tuki auttaa

En ole löytänyt siltä sivulta apua. Vaihdoin salasanan taas ja saan s-postiini ilmoituksen ja koodin jolla pääsen vaihtamaan salasanan. Vaihtaminen onnistuu ja s-postiin tulee ilmoitus salasanan vaihdosta paikka aika ja laite. S-postiini tulee myös ilmoitus jos kirjautuu sisään joltain muulta laitteelta esim kirjaston kone eikä siellä näy ilmoituksia muista kuin omista kirjautumisista sekä salasanan vaihdoista.

S-postiin tulee edelleen ilmoituksia ryhmistä missä olen tai muiden ihmisten julkaisuista jne.

En ymmärrä mikä tässä on vikana. Tässä tänään sain salasanan taas vaihdettua onnistuneesti mutta kun yrittää kirjautua tulee vaan ilmoitus "Error"

"Sorry, something went wrong.

We're working on getting this fixed as soon as we can."

Tuollainen samanlainen ilmoitus tuli minulle muutamia kertoja jonkun 3-4 kuukauden aikana ennen kuin en enää päässyt tililleni mutta pääsin silloin kumminkin taas kirjautumaan sisään hetken päästä ja oletin silloin että facebookissa joku vika meneillään.

Todella turhauttavaa kun ei tiedä ongelman syytä ja korjaantuuko se koskaan ja vanhaa tiliä ei pysty edes poistamaan eikä uutta luomaan samalla nimellä koska vetävät siitä herneen nenään kun on sääntöjen vastaista jne.

Huoh. ap

Vierailija
10/14 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

TYHMYYTTÄ SE EI OLE POISTANUT!

Vierailija
11/14 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mulla oli sama tilanne viime viikolla!

Ei auttanut salasananvaihto, ei mikään!

Sitten menin hakukoneelle ja kirjoitin siihen nimeni, sain muutaman vaihtoehdon ja klikkasin sitten sitä, jossa oli mun naamakuva.

Siitä sitten valitse kirjautuminen, oli kaksi vaihtoehtoa, ja siinä "miten haluat..." ja valitsin puhelimeen salasanan vaihdon.

Ykskaks taas alkoi pelittää.

Mutta kokeile "hae" toimintoa

Vierailija
12/14 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, mulla oli sama tilanne viime viikolla!

Ei auttanut salasananvaihto, ei mikään!

Sitten menin hakukoneelle ja kirjoitin siihen nimeni, sain muutaman vaihtoehdon ja klikkasin sitten sitä, jossa oli mun naamakuva.

Siitä sitten valitse kirjautuminen, oli kaksi vaihtoehtoa, ja siinä "miten haluat..." ja valitsin puhelimeen salasanan vaihdon.

Ykskaks taas alkoi pelittää.

Mutta kokeile "hae" toimintoa

Jaa en kyllä nähnyt itseäni hakutuloksissa. Kokeilin muutamaa tuttua ja he kyllä näkyivät mutta itseäni en nähnyt. Jaa mitäs tuo sitten meinaa? Kokeilin tosin myös kun olin luonnut väliaikaisen face tilin aiemmin katsoakseni olenko vielä olemassa siellä ja löydän kyllä itseni facebookista ja tili näyttää samalta mihin se jäi omalta käytöltä eli mitään kuvia ym. ei ole vaihtunut vaan se näyttää juuri siltä miten olin sen asetuksissa laittanut muille näkymään.

Kokeilin myös eli laitoin tältä väliaikaiselta tililtä kaveripyynnön itselleni enkä nähnyt siitä ilmoitusta sähköpostissa. En tosin muista tuleeko kaveripyynnöt sähköpostiin kun en aikaisempia näe siellä tosin olen siivonnut myös sieltä paljon pois mutta hieman alkoi epäillyttämään et onko minun tiliä enää olemassa vaikka se vielä näkyy ja jota voi katsella, kuvia jne.

Jaa-a. Jos tiliä ei enää ole tai se on suljettu niin olisi kyllä ystävällistä ilmoittaa siitä tai poistaa se niin ettei sitä edes näy. Väsyttävää. ap

Vierailija
13/14 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up. ap

Vierailija
14/14 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Pystynkö edes luomaan lähes samalla nimellä uutta profiilia ilman että se olisi sääntöjen vastainen ja menisi poistoon kun vanhaa ei saa poistettua tai otettua käyttöön millään vaikka ohjeita facen ohjesivulla lukenut läpi ja kokeillut moneen kertaan. ap