Nainen: oletko jakanut alastonkuviasi anonyymisti verkossa?
Jokos palstamammat ovat laittaneet sulojaan esille alastonsuomeen tai vaikka onlyfansiin? Vai oletko jopa revitellyt ihan kasvokuvan kera?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mä jaan vaan ap:n alastonkuvia netissä. Täähän ketjuun voi laittaa tilauksia jos kiinnostaa.
Jos ketään ei kiinnosta, ei haittaa, lähetän niitä silti!!
Jaatko mullekin. Millaisia kuvia ap:sta olet löytönyt? Onko runkkausvideoita?
Ap:n pilikuvaa ei huolittu millekään sivustolle, koska suurimmallakaan zoomauksella ei näy juuri mitään. Yritin jopa kirjoittaa saatteeksi pitkän selvityksen hänen huonosta itsetunnostaan ja sekoilustaan av:lla - ei tulosta.
Minulla on onlyfans josta en ole kertonut kenellekkään
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pilikuvaa ei huolittu millekään sivustolle, koska suurimmallakaan zoomauksella ei näy juuri mitään. Yritin jopa kirjoittaa saatteeksi pitkän selvityksen hänen huonosta itsetunnostaan ja sekoilustaan av:lla - ei tulosta.
Ai mun 9 cm pippeli ei kelvannut? 😭
Vierailija kirjoitti:
Jaatko panovideoita tai pillunkuvia vai onko pelkkää pehmoilua?
En. Mutta yksi mies on voinut kostaa aikoinaan (vai myöhemmin) jakamalla naisten kuvia ja ehkä munkin. Ellei jokin taivaallinen voima ole sitä hillinnyt, tai se että jouduin hakemaan tavaroita siihen aikaan poliisin kanssa. Koskaan ei tiedä kenen kuvia on ja missä, lupaa ei aina ole siihen. Kun laitat kuvan koneellesi joku voi imeä sen. Ennen oli valokuvaamoissa myös ihmisten alastonkuvia kehityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jaan vaan ap:n alastonkuvia netissä. Täähän ketjuun voi laittaa tilauksia jos kiinnostaa.
Jaatko mullekin. Millaisia kuvia ap:sta olet löytönyt? Onko runkkausvideoita?
https://mobi.egorazzi.com/2024/04/sanna-marin-video-tallenne.html
Mä oon jakanut alusvaatekuvia. Ja myynyt yhdelle miehelle pikkarien ohella. Pillun ja naaman kuvaa ei multa tällä sivulla näe vaikka suurin osa laittaa.
En ees tohdi ottaa niitä, koska pelkään että joku kurkkii siellä kameran toisella puolella 😂😂
Miksi jakaisin anonyymisti kuviani? Kai niistä kuvista minut tunnistaa vaikka feikkaisin nimeni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jakaisin anonyymisti kuviani? Kai niistä kuvista minut tunnistaa vaikka feikkaisin nimeni.
Varsinki jos on tatskoja yms :D
Mitä ihmeellistä on alastonkuviassa on eikö me olla saunakansaa?
En ole laittanut enkä keksi yhtäkään syytä miksi laittaisin. Koskaan en ole jakanut edes bikini- tai alusvaatekuvia missään, ja tämä taitaa olla suht harvinaista omassa ikäluokassani. Olen aina pitänyt vartaloani liian arvokkaana, että laittaisin sen kaiken maailman pervojen nähtäville. Sanokaa vaan estyneeksi, ei kiinnosta.
Ainut ihminen jonka haluan alastoman vartaloni näkevän on kumppanini.
Vierailija kirjoitti:
En ole laittanut enkä keksi yhtäkään syytä miksi laittaisin. Koskaan en ole jakanut edes bikini- tai alusvaatekuvia missään, ja tämä taitaa olla suht harvinaista omassa ikäluokassani. Olen aina pitänyt vartaloani liian arvokkaana, että laittaisin sen kaiken maailman pervojen nähtäville. Sanokaa vaan estyneeksi, ei kiinnosta.
Ainut ihminen jonka haluan alastoman vartaloni näkevän on kumppanini.
Sama. <3
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei sitten isoja tienestejä taida tulla, jos kukaan ei tiedä?