Nainen koetko olevasi kaunis?
Kommentit (7)
Olen kaunis, koetko ap olevasi komea?
En ole mikään ruusu, mut kukkii se perunakin.
En koe itseäni kauniiksi mutta se ei tuo eikä vie minulta mitään.
Minulla on täysin erilainen arvopohja ja maailma, pintakiilto ei kiinnosta minua ollenkaan.
Minulla on elämässäni ihmisiä jotka rakastavat minua ja pitävät minusta paljon, haluavat pitää minut elämässään ja nauttivat seurastani. Se on paljon tärkeämpää ja antaa paljon enemmän iloa.
En tuhlaa ajatustakaan sille olenko sinun mielestäsi kaunis, tai jonkun muun mielestä. Se ei minun maailmaani mullista eikä hiukkaakaan edes liikauta.
Itse en ole nähnyt kuin muutaman oikeasti kauniin ihmisen elämässäni. Heistä suunnilleen puolet iehiä. Varsinkin ulkomailla näkee häkellyttävän kauniita - siis kauniita oikeasti - miehiä. Heidät tunnistaa miehksi mutta piirteet ja värit ja kaikki on niin kohdillaan ettei voi kuvata muulla sanalla kuin kaunis.
Kerran näin Oslon lentoasemalla Gardermoenissa todella kauniin naisen, joku aasiasta kotisin oleva näytti olevan. Pisteenä i:n päälle todella tyylikkäästi pukeutunut, kenkiä myöten. Upea nainen, ehkä hieman päälle 30.
Jos ihmisellä on terve itsetunto, hän rakastaa itseään omana itsenään. Ei ole riippuvainen muiden mielipiteistä. Ei romahtele jos ei pidetä kauniina, ei itke silmiään punaisiksi eikä piiloudu maailamlta "koska on niin ruma".
Itse olen kasvanut ympäristössä jossa kasvoin itsetunnoltani terveeksi ja vahvaksi. Minua saa sanoa miksi haluaa, itse tiedän kuka ja mitä itselleni olen, ja se on tärkeintä.
Olen 56v
Menikö kiinnostus?
Olen kaunotar..4 vuotta ja en enää ole
Sori siitä