Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KappAhlin pääkallot :O

17.02.2007 |

Poikkesin tässä vähän aikaa sitten paikallisella KappAhlissa ja olin tosi ihmeissäni poikien vaatehyllyjä kierrellessä. Aina kun jotain kivan väristä, näköistä osui silmään, löytyi jostain kohtaa vaatetta pääkallon kuva. Sinällään mulla ei ole mitään pääkalloja vastaan, mutta kyllä minusta pitäisi ostajan pystyä itse päättää että laittaako muksulleen pääkallovaatteita päälle. Jos kaikissa liikkeen vaatteissa komeilee(?) pääkallo niin uskon että moni ostaja jättää sinällään kivan näköiset vaatteet hyllyille.

Aika harvoin muutenkin kyseisestä liikkeestä olen lapsilleni mitään ostanut, vauvan vaatteissakin oli joku ihan kivan näköinen vaatesetti niin koppuran tuntuista kangasta ettei tosikaan.

Onko kukaan muu huomannut samaa vai onko minun ajatuksissa jotain vikaa :)

Vieläkun olen paljon nyt kierrellyt etsiskelemässä lapsilleni kivoja kevätvaatteita ja juurikin KappAhlista saisin kupongeilla alennusta, niin en yksinkertaisesti ole löytänyt mitään.

Tää oli nyt vaan tälläinen purkaus, jo helpotti ;o)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä KappAhlista olen löytänyt kivojakin vaatteita! Nyt siellä oli pojille kivoja Little Trucker -autoaiheisia takkeja, paitoja ja housuja sekä ihan printittömiä hyvännäköisiä trikoopaitojakin. Pitää vähän kaivaa pintaa syvemmälle ;)

Vierailija
2/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on 6kk tytölle juuri tulossa vaaleanpunainen kestovaippa jossa nauravia pääkalloja ;) http://www.myllymuksut.com/product_details.php?p=335

Mutta liekit sensijaan on " suoraan helvetistä" joten niitä ei meille ilmaannu minun elinaikanani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjenkin vaatteissa. Tai jos ei niitä niin sitten ihan hirveitä pitsikoristeluja. En kyllä juurikaan oo enää siitä kaupasta ostanu. Vaikka ei mullakaan sinällään ole pääkalloja vastaan.. 7v tyttönen on oikea merirosvofani ja hänellä on joitain poikienkin puolelta ostettuja merirosvovaatteita, mutta ei niitä pääkalloja silti joka vaatteeseen tarvitse tunkea. Ja ne liekit vois jättää ihan kokonaan pois!!

Vierailija
4/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu että pääkallot ja lieskat jää kauppaan. Poika oli kyllä saanut äitipuolen tekemään lieskapipon kuulema hälle, meillä asti sitä ei ole kyllä näkynyt ;-)

Vierailija
5/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoihin. Sellaisiin joilla ajetaan kovaa suoralla radalla, joten niitä meidän pojalle olen ostanut ja viime vuotisia Kappalh pääkallovaatteita. Mutta tämän vuotiset ei enää ole jotenkin kivoja.

Mua harmittaa se kun niitä Disney vaatteita on vaan 80 cm asti ja meidän 3 kk vanhalle pojalle Kappalh 68 cm vaatteet ovat jo pieniä, joten ei niitä Disney vaatteita ole miedän pojalle kuin puolen vuoden ikään asti korkeintaan. Niitä siis mielestäni saisi olla isompiakin.

Vierailija
6/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko, että Kappahlissa olisi Disneyn vaatteita vain 80 cm asti. Minä nimittäin ostin pojalle juuri 110/116 cm t-paidan /Disney. Ainakin Hki forumin Kappahlissa oli Mikki aiheisia ihan kivoja vaatteita koossa 86-116 cm. Housutkin olisin ostanut, mutta harmikseni niissä housuissa ei ollut kuminauhakiristystä, mikä meidän hoikalla pojalla pitää olla.

Pääkallot, liekit, spidermanit ja batmanit jää meiltäkin kauppaan. Jo yksinkertaisesti siitä syystä, ettei poika itsekään niitä halua. (onneksi ei halua, äiti tykkää)

Vierailija
7/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt ihmeessä muutkin ihmiset palautetta suoraan näille kauppaketjuille (KappAhl, H&M jne...) että lastenvaatteissa voisi olla enemmän " lapsellisia" aiheita. Sillä tavalla saataisiin toivottua muutosta aikaan.

Minäkään en tykkää noista pääkalloista yhtään, ja yhtä pahasti mulla tökkää H&M:n dinosaurus ym. hirmuliskoaiheet. Mitään muuta ei tunnu pojille löytyvän, kun jotain ihan hirveitä ötököitä ja liskoja. Voisi olla niitä ihania Disney-aiheita siellä isompienkin lasten puolella, eikä vaan vauvanvaateosastoilla!

Vierailija
8/8 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta oikeassa olet onhan siellä isojen puolella niitä Mikki juttuja, mutta kuin viimeksi niitä katsoin ne tuntuivat jotenkin niin " isojen poikien" jutuilta ettei niitä haluaisi alle vuoden ja vuoden ikäiselle pukea. (Poika siis nyt 3 kk ja suurin osa kappalh:lin 68cm vaatteista on pieniä)