Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Siten MONI pääsisi mukaan KESKUSTELUUN.
Kyllä. Internetselaimen oikeassa yläreunassa on KOLME PISTETTÄ. Sieltä saa "Lähennä" -kohdasta suurennoksen selaimeen, että näkee lukea. 100% voi vaihtaa 120% tai enemmän.
EI.
OLET VAMMANEIN.
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi
Kyllä. Internetselaimen oikeassa yläreunassa on KOLME PISTETTÄ. Sieltä saa "Lähennä" -kohdasta suurennoksen selaimeen, että näkee lukea. 100% voi vaihtaa 120% tai enemmän.