Onko täälä yli 190 cm naisia?
Niin löytyykö pitkiä naisia? Täälä toinen pitkä mies kyselee.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
tositosi pitkän ei mielestäni kannata etsiä kumppanikseen toista samanlaista, nimittäin jos saatte lapsia, niistä tulee tosi tosi pitkiä jo lapsina, ja ei ehkä ole helppoa, koulussa pahimmillaan nimitellään, ja suhtaudutaan vähän friikkinä, luulen?
Normaali naisen pitää olla nykyään yli 170cm pitkä ja miehen yli 180cm niin kummat vaikuttaa friikeimiltä, liian lyhyet vai pitkät ihmiset? Omasta mielestäni lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse yli 190 cm.. mies olisi kiva jos nainen olisi pitkä... mutta suomessa lyhkäsiä naisia on
Niitä on joka maassa joten lopeta molottaminen.
Joku alle 165 cm tappi eukko taas siellä inisee 😂
Niinkö ota selvää idiootti...Maailmanlaajuisesti miehet ovat keskimäärin arviolta noin 171 senttimetriä ja naiset 160 senttimetriä pitkiä. Keskiarvoisesti pisimmät ihmiset elävät 2010-luvulla Euroopan maissa, kuten Alankomaissa, Latviassa ja Virossa...kuten sanoin niitä pätkiä on joka maassa.
Tinderissä jo huomaa, miten pitkiä virolaiset naiset ovat. :D Nopealta arviolta keskipituus on helposti ainakin 170 cm. Moni on 175–180 cm. Tämä on selvä ero, jonka huomaan suomalaisiin naisiin verrattuna. Pätenee myös miehiin toki. Baltit ovat aika pitkiä yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tositosi pitkän ei mielestäni kannata etsiä kumppanikseen toista samanlaista, nimittäin jos saatte lapsia, niistä tulee tosi tosi pitkiä jo lapsina, ja ei ehkä ole helppoa, koulussa pahimmillaan nimitellään, ja suhtaudutaan vähän friikkinä, luulen?
Normaali naisen pitää olla nykyään yli 170cm pitkä ja miehen yli 180cm niin kummat vaikuttaa friikeimiltä, liian lyhyet vai pitkät ihmiset? Omasta mielestäni lyhyet.
"Normaali" on se, mikä on keskipituus kulloinkin, eikä se naisilla ole yli 170 cm eikä käsittääkseni miehilläkään yli 180 cm, siis ainakaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Normaali" on se, mikä on keskipituus kulloinkin, eikä se naisilla ole yli 170 cm eikä käsittääkseni miehilläkään yli 180 cm, siis ainakaan Suomessa.
Tämän takia lyhyille naisille pitäisi saada pakko sterilisaatio.