Palveluyhteiskunnan kato
Muistaako kukaan kun Postilla oli käytäntö, missä asiakas sai ensin jonkun koodilappusen ja sen avulla käytiin itse hakemassa niiltä pakettihyllyiltä se paketti. Piti vielä kuitata paketti tiskin kautta ulos.
Niille joille ei tuttu jörjestelmä, oli aina joku neuvomassa tuota operaatio paketinmetsästystä.
Oli käytössä vähän aikaa ainakin Itäkeskuksen Postissa
Kommentit (4)
Kaikki palvelu ja asiakaspalvelu on vähentynyt eikä ymmärretä sen merkitystä, ei nykyisin osata arvostaa mitään turvallisia asioita. Ketään ei tunnu kiinnostavan kenenkään hyvinvointikaan.
Nyt asiakas saa ilmoituksen lähetyksestä jota posti etsii pitkin jakelukeskuksia muttei löydä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt asiakas saa ilmoituksen lähetyksestä jota posti etsii pitkin jakelukeskuksia muttei löydä.
Enpä ole moiseen törmännyt. Kätevästi käyn sen tuosta vastapäätä olevasta kaupasta hakemassa. Ennen piti mennä kilometrin päähän postiin.
Mikä on muuttunut? Voin edelleen tilata pakettini lähikauppaani tai postiini, jossa on ihminen tarvittaessa auttamassa. Voin tilata sen kotiinkin, mikä vasta palvelua onkin.