Oon liukumassa takaisin yhteen ex miehen kanssa kun en kestä yksinäisyyttä ja rahapulaa
Lapset jo aikuisia ja syyttää mua erosta. Sekin surettaa. Ei mulla ole juuri ystäviä. Tässä kaupungissa ei yhtään. Rahaa vain saan 1400kk netto. Vuokra jo ottaa 560kk. Meillä asunto myynnissä ja sekään ei mene kaupaksi. Siitäkin menee kuluja joita ex on nyt maksanut. Laitetaan joka päivä viestiä ja oon ollut hänen luonaan. Se vaan etten voinut hyvin yhdessä. En ole täysin varma onko narsisti. Ainakin suuttui helposti
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat henkistä sairastumista?Tuolla rahalla pärjää hyvin vuokra-asunnossa ja saat asumistukea. Ei toisista ihmisistä pidä olla noin riippuvainen ettei kestä olla itsensä kanssa. Nyt on kasvun paikka
Asumistukea saan kaksioon vain 30€/kk
Ap
Et voinut hyvin miehen luona ja erosit.
Mitä valitat? Voi hyvin.
Etkö voimaantunut kun vihdoin pääsit patriarkaalisesta toksisuudesta eroon? Ajatella...
Anna kun arvaan. Yksinäisyyttä kestäisit hyvinkin mutta rahaa tarttis saada.
Mitä vikaa on elää omillaan omannäköistä elämää?
Moni jättäjä ei tajua että eron jälkeen köyhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Onko narsisti se osapuoli joka sairastuu henkisesti loppuelämäkseen?
Ap
Ja takaisin hingut? Joko valehtelet tai olet todella rahan perään ja saamaton.
Onko tämä jo 20. aloituksesi samasta aiheesta, vai onko niitä vieläkin enemmän?
Miksi haluat henkistä sairastumista?Tuolla rahalla pärjää hyvin vuokra-asunnossa ja saat asumistukea. Ei toisista ihmisistä pidä olla noin riippuvainen ettei kestä olla itsensä kanssa. Nyt on kasvun paikka