Oon liukumassa takaisin yhteen ex miehen kanssa kun en kestä yksinäisyyttä ja rahapulaa
Lapset jo aikuisia ja syyttää mua erosta. Sekin surettaa. Ei mulla ole juuri ystäviä. Tässä kaupungissa ei yhtään. Rahaa vain saan 1400kk netto. Vuokra jo ottaa 560kk. Meillä asunto myynnissä ja sekään ei mene kaupaksi. Siitäkin menee kuluja joita ex on nyt maksanut. Laitetaan joka päivä viestiä ja oon ollut hänen luonaan. Se vaan etten voinut hyvin yhdessä. En ole täysin varma onko narsisti. Ainakin suuttui helposti
Kommentit (29)
Just tuon takia en eroa. Ei olisi kivaa olla rahaton ja yksinäinen.
Eli sinä olet menossa takaisin yhteen vain siksi, että pääset miehen rahoille ja et joudu olemaan yksin?
Ja mietit, että onko miehesi se narsisti?
Hmmm. 🤔 Mietipä uudelleen.
1400 e/kk pärjää kyllä. Olet aikuinen, ja teet omat valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet menossa takaisin yhteen vain siksi, että pääset miehen rahoille ja et joudu olemaan yksin?
Ei se ole ainut syy. On mulla tunteitakin vielä ja tunnen ikävää..
Ap
Ap haukkuu exää narsistiksi ja itse on lompakkoloinen, voiko kliseisempää tarinaa olla?
Lapset voi syyttää sen takia, mitä isä on sanonut. Kun kasvavat lisää, alkavat huomata asioiden eri puolia...
En nyt sinuna menisi takaisin.
Mitä annettavaa sinulla on eksällesi?
Mitä sitten, jos exällä ei ole sinua kohtaan mitään tunteita, ei ainakaan positiivisia? Jospa hakisit asumistukea. Ja yritä kohentaa muutenkin sekä taloudellista tilannetta että hakea yksinäisyyteesi ratkaisua. Miksi et muuttaisi sellaiselle paikkakunnalle, jossa sinulla olisi sukulaisia, ystäviä tai ainakin tuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on eksällesi?
Ja sitten toinen kysymys: mitä annettavaa eksällä on sinulle muutakin kuin rahaa ja pahaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia en eroa. Ei olisi kivaa olla rahaton ja yksinäinen.
Miestä et voi muuttaa mutta omaa tilannettasi kyllä. Ryhdistäydy hyvä ihminen.
Toi narsisti sanan tuominen kertoo sinusta jo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ainut syy. On mulla tunteitakin vielä ja tunnen ikävää..
Ap
Mikä sussa on niin rikki että huolit takaisin ihmisen joka on sinulle ilkeä?
Sinuna en menisi. Kyllä Sinä pärjäät. Mene mukaan harrastusryhmiin jotka kiinnostavat, rakenna oman näköisesi elämä itsellesi olematta riippuvainen kenestäkään. Rakasta itseäsi, älä palaa huonoon suhteeseen.
Eron jälkeen tavallista, mutta omalla kohdalla en kyllä harkinnut ollenkaan miehen ottamista takaisin.
Sinä itse lähdit. Yritä nyt hyväksyä se. Te olette sen miehesi kanssa ihan yhtä läheisriippuvaisia kyllä. En tajua miksi muuten hän ottaisi sinua takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu exää narsistiksi ja itse on lompakkoloinen, voiko kliseisempää tarinaa olla?
Haiskahtaa kieltämättä kovin trollinpaskalta.
Kun joku väittää puolisoaan narsistiksi, niin todennäköisesti hän itse on sellainen. Eikö sitä sanota, että kyllä narsisti narsistin tuntee?
Onko narsisti se osapuoli joka sairastuu henkisesti loppuelämäkseen?
Ap
Onpa ikävää. Suo siellä vetelä täällä. Valitse nyt niistä....