Sain tietää että tapailemani 38v mies oli tapaillut 21v naista ennen minua...Kannattaako juttua jatkaa? Olen itse 32v
En tiedä miten suhtautua tuohon, mitä 38v mies näkee 21v naisessa? Oliko vain seksin perässä?
Koko juttu arveluttaa nyt, vaikka olemme tapailleet jo 2kk
Kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos 21 vuotias oli joku paremman puutteessa valittu läskiperse ja ap timmi urheilullinen nainen? Ikä ei kerro mitään.
Tai päinvastoin, mutta pelkkä ikä ei ratkaise vaan se, millainen olet.
Höpö höpö näitä kommentteja. Itse olin aikanaan kymmenen vuotta itseäni nuoremman naisen kanssa ihan sen vuoksi, että en ketään muutakaan silloin saanut. Ei kaikilla ole varaa valita monista vaihtoehdoista. Tottakai olisin mieluummin ollut suunnilleen ikäiseni kanssa.
Lopeta heti.
Mies on tottunut saamaan kiihkeää, nuorta ja tiukkaa pimppiä. Sun loppuunajettu ja väljä tavara ei tunnu miltään sen rinnalla. Suhteellanne ei ole mitään toivoa.
Miten ajatellaan, että 21v olisi joku bimbo. Itse olin jo avioliitossa ja sain ensimmäisen lapsen. Täällä ihan joten pedon - kommenttejakin. Oikeasti moni 20v on nelikymppisen näköinen hirveissä meikeissä ja tekohiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että mies joutuu tyytymään noin paljon vanhempaan naiseen.
Kyllä se on tosi vaikeaa 21v tytön jälkeen tyytyä vähempään.
21-vuotias lienee melko lapsellinen tytönheitukka, 32-vuotias hyvänikäinen aikuinen nainen.
Tämän todisti uusin ensitreffit alttarilla kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Itse en seurustelisi. Jos mies kokee, että hänellä on jotain yhteistä itseään 17v nuoremman kanssa, niin pakkohan hänessä jotain vikaa on olla. Ja ihan turha täällä kenenkään alkaa lässyttämään, että joku 21v voi olla todella kypsä ja blä blä. Eikä ole. Eikä missään nimessä kenenkään 21 ikäsen pidä olla samalla tasolla henkisesti 36v:n kanssa. Jos on, niin silloin se 36 ei ole kypsynyt aikuiseksi, ei että 21v olisi oikeasti samalla tasolla henkisesti kuin muut 36v:t.Kyl se vähän varmaan kasvattaa ihmistä kun saat lapsen lapsena. Muutat omilleen. Opiskelet lapsen kanssa yo tutkinnon ja perustat oman yrityksen tän jälkeen.
Niinku sanoin hän oli kyllä todella paljon vastuunottavaisempi ja aikuisempi kun mun ex.
Nyt olen parisuhteessa umpirakastunut huomattavasti vanhempaan naiseen. Enkä pysty ymmärtämään miksi tämä tekisi musta huonomman kumppanin.
Se, että saa lapsen ei kasvata ketään yhtäkkiä henkisesti. Silloin saat vaan lapsen ja kasvatat sitä just sillä tavalla kuin 21v kasvattaisi. Tottakai on 21 ikäsiä, jotka ovat vielä 16v tasolla ja meno on sen mukaista, mutta 21v on 21v, eikä lähelläkään normaaleja 36v ikäsiä.
Jos ja kun asia sinua häiritsee, ei kannata jatkaa