Sain tietää että tapailemani 38v mies oli tapaillut 21v naista ennen minua...Kannattaako juttua jatkaa? Olen itse 32v
En tiedä miten suhtautua tuohon, mitä 38v mies näkee 21v naisessa? Oliko vain seksin perässä?
Koko juttu arveluttaa nyt, vaikka olemme tapailleet jo 2kk
Kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (47)
Aika iljettävältä kuulostaa. En jatkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi red flag? Oikeasti nainen tuossa iässä voi näyttää vanhemmalta ja jos on mukava ihminen niin mitä ihmettä iällä väliä, kun se on tullut puheeksi. Sopiva ei sitten kuitenkaan ollut.
Ei kukaan halua lapsimiestä tai pedo-piirteitä omaavaa...
Kysymys ei ole siitä kelpaatko sinä vaan siitä millainen limanuljaska deittailee noin nuoria, joilla aikuistuminen on vasta alkamassa.
Melkosen typerää lähteä miehenä edes kertomaan mitään mistään edellisistä suhteista.
Ei kannata. Mies etsii jotain alistettavaa ja manipuloitavaa ja jos se ei ole onnistunut manipuloimaan 21 vuotiasta niin se kertoo jo, että hän on emotionaalisesti aika epäonnistunut sosiopaatti. Hyvin lapsellinen, jos ei kelpaa edes 21 vuotiaalle kun on sillekin liian lapsellinen. Miksi ihmeessä olet tuollaisen saalistajan kanssa muista syistä tietysti kuin se, että hän pitää sinua tarpeeksi tyhmänä jotta kehtaa yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että mies joutuu tyytymään noin paljon vanhempaan naiseen.
Kyllä se on tosi vaikeaa 21v tytön jälkeen tyytyä vähempään.
Mielestäni ihmiset on erilaisia. Ikä ei ole se, joka ratkaisee. Mutta jos se on, niin ei kannata itkeä, jos jää ilman.
Vaihdetaan APn kysymyksen sukupuolet. Olisiko se noin päin yhtä paheksuttavaa? Kyllä vai ei?
Jos asiaa kunnolla pohditaan, niin mikään ei kannata.
Eikö teidän naisten pitänyt olla vapaa mielisiä asioiden suhteen? eikä tuomita heti jos miehellä ollut selvästi häntä itseään nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole siitä kelpaatko sinä vaan siitä millainen limanuljaska deittailee noin nuoria, joilla aikuistuminen on vasta alkamassa.
No mä deittailin 21v olin sillon 39.
Aikuistuminen alkamassa. Kai sä ymmärrät että ihmiset on hurjan erilaisia. Tolla mun 21 oli oma yritys ja 6v lapsi. Tää 21 oli kaikil tavoilla aikuisempi kuin mun 36v ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuistuminen alkamassa. Kai sä ymmärrät että ihmiset on hurjan erilaisia. Tolla mun 21 oli oma yritys ja 6v lapsi. Tää 21 oli kaikil tavoilla aikuisempi kuin mun 36v ex.
15-vuotiaana tehty lapsi? Just joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotiaana tehty lapsi? Just joo
Kyllä 9 luokan aikana syntynyt lapsi. Usko tai älä mut näitä tulee ihan joka vuosi Suomessakin.
Joo ei todellakaan jatkoon. Oli syy sitten ihan mikä tahansa miehellä niin hyi saasta. Mies luiskaan :D
-N, 35
Ite en ainaskaa jatkais. Tälläset liki neli kybäset jotka hakeutuu pari kybasen seuraa. Nii nää tyypit on vaan koko aja etu-teltta pystyssä ja ei ne jää paikoilleen niiden pitää koko ajan hakeutua aina uusiin ihmisiin. Niin se vain on.
Itse en seurustelisi.
Jos mies kokee, että hänellä on jotain yhteistä itseään 17v nuoremman kanssa, niin pakkohan hänessä jotain vikaa on olla.
Ja ihan turha täällä kenenkään alkaa lässyttämään, että joku 21v voi olla todella kypsä ja blä blä. Eikä ole. Eikä missään nimessä kenenkään 21 ikäsen pidä olla samalla tasolla henkisesti 36v:n kanssa. Jos on, niin silloin se 36 ei ole kypsynyt aikuiseksi, ei että 21v olisi oikeasti samalla tasolla henkisesti kuin muut 36v:t.
Vierailija kirjoitti: Itse en seurustelisi. Jos mies kokee, että hänellä on jotain yhteistä itseään 17v nuoremman kanssa, niin pakkohan hänessä jotain vikaa on olla. Ja ihan turha täällä kenenkään alkaa lässyttämään, että joku 21v voi olla todella kypsä ja blä blä. Eikä ole. Eikä missään nimessä kenenkään 21 ikäsen pidä olla samalla tasolla henkisesti 36v:n kanssa. Jos on, niin silloin se 36 ei ole kypsynyt aikuiseksi, ei että 21v olisi oikeasti samalla tasolla henkisesti kuin muut 36v:t.
Kyl se vähän varmaan kasvattaa ihmistä kun saat lapsen lapsena. Muutat omilleen. Opiskelet lapsen kanssa yo tutkinnon ja perustat oman yrityksen tän jälkeen.
Niinku sanoin hän oli kyllä todella paljon vastuunottavaisempi ja aikuisempi kun mun ex.
Nyt olen parisuhteessa umpirakastunut huomattavasti vanhempaan naiseen. Enkä pysty ymmärtämään miksi tämä tekisi musta huonomman kumppanin. Muutama v kuitenkin jo takana.
Minusta kertoo myös siitä ettei mies ole ainakaan ikärasisti. Mahdollisesti avoin mieleltään. Pitäisin tätä hyvänä asiana.
Ja voin ihan sivumainintana kertoa. Et jokainen mun kaveri ukko oli kateellinen tosta suhteesta.. he eivät vaan saa ton ikäisiä naisia enää.
Ei.
Sinut vaihdetaan jossain kohtaa lennosta.
Voi, pikkupili🤭