Sain tietää että tapailemani 38v mies oli tapaillut 21v naista ennen minua...Kannattaako juttua jatkaa? Olen itse 32v
En tiedä miten suhtautua tuohon, mitä 38v mies näkee 21v naisessa? Oliko vain seksin perässä?
Koko juttu arveluttaa nyt, vaikka olemme tapailleet jo 2kk
Kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (47)
Harmi että mies joutuu tyytymään noin paljon vanhempaan naiseen.
Kyllä se on tosi vaikeaa 21v tytön jälkeen tyytyä vähempään.
Ei kannata jatkaa. Hän vertailee sinua koko ajan nuorempaan etkä sinä ole siinä ykkösvaihtoehto. Etsi itsellesi "aikuinen" mies.
Onhan tuo red flag, ja aika iso sellainen. Itse en sinuna jatkaisi miehen kanssa, sillä hän etsii selvästi jotain oleellisesti muuta kuin mitä olen. Mutta itse tiedät parhaiten miten teillä menee.
Mä tapailin 30-vuotiasta miestä, jonka ex oli 20. Itse olin tuolloin 40..
Vierailija kirjoitti:
Harmi että mies joutuu tyytymään noin paljon vanhempaan naiseen.
Kyllä se on tosi vaikeaa 21v tytön jälkeen tyytyä vähempään.
21-vuotias lienee melko lapsellinen tytönheitukka, 32-vuotias hyvänikäinen aikuinen nainen.
Seurustelin itse 23v:nä tuon ikäisen miehen kanssa, ja rehellinen neuvoni on, että nappaa laukkusi ja juokse.
Entäs jos 21 vuotias oli joku paremman puutteessa valittu läskiperse ja ap timmi urheilullinen nainen? Ikä ei kerro mitään.
Mitä sitten. Homma ei ole edennyt tapailua pidemmälle ja mitä ihmeen väliä iällä kunhan on aikuinen.
Miksi olisi red flag? Oikeasti nainen tuossa iässä voi näyttää vanhemmalta ja jos on mukava ihminen niin mitä ihmettä iällä väliä, kun se on tullut puheeksi. Sopiva ei sitten kuitenkaan ollut.
Kai mies nyt saa kokeilla 21 v naista ensin kun tyytyy vanhempaan naiseen.
Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳