Jouduin Kelan takia ottamaan 350e velkaa sellaiselle taholle, joka nyt uhkaaa väkivallalla jos en maksa takaisin nopeasti...Auttaako Sossu?
Kela on vastoin lääkärin kirjoittamaan lausuntoa leikannut mun tuesta 350e viimeisen kahden kuukauden ajalta, ja olen velkaantunut nyt tuon 350e verran sellaiselle taholle, joka vaatii mua maksamaan nopeasti takaisin tai muuten hän kohdistaa minuun väkivaltaa...Pelottaa. Kelan mielivallan ja kiusauksen takia olen tässä tilanteessa. Multa on viety siitä mun viimeisestä perusosasta kolmasosa pois, ja olin pakkotilanteessa lainauksen suhteen.
Auttaako sosiaalitoimisto tällaisessa tilanteessa, jos on mun henkeen ja turvallisuuteen kohdistuva tilanne?
Kommentit (67)
Mäki haluisin jäädä kotiin makoileen. Olin yövuorossa ja nyt pitää lähtee taas yövuoroon. Kauhee migreeni ja jalkoja särkee kun oon taas ollut jaloillani 12 tunnin yövuoron. Mut ei auta, liikaa poissaoloja, pakko mennä. Oon kuitenki 14 vuotiaasta asti ollu töissä. Serkku on maannu kotona koko ikänsä. Töissäkäynti kuulemma niin raskasta ku joka päivä pitäis lähtee sinne. Hieno ihminen. Onneksi noita tukia leikataan. Hoh, kai se on noustava..
Vierailija kirjoitti:
Mäki haluisin jäädä kotiin makoileen. Olin yövuorossa ja nyt pitää lähtee taas yövuoroon. Kauhee migreeni ja jalkoja särkee kun oon taas ollut jaloillani 12 tunnin yövuoron. Mut ei auta, liikaa poissaoloja, pakko mennä. Oon kuitenki 14 vuotiaasta asti ollu töissä. Serkku on maannu kotona koko ikänsä. Töissäkäynti kuulemma niin raskasta ku joka päivä pitäis lähtee sinne. Hieno ihminen. Onneksi noita tukia leikataan. Hoh, kai se on noustava..
Kyllä minäkin menisin töihin, jos mut otettaisiin. Olen hakenut tuhansia työpaikkoja, mutta kukaan ei palkkaa.
ap
Ketkä idiootit väittää ettei sossu maksa joitain vuokria:D todellakin maksaa on tuttuja kelle maksanut 3kk vuokrat jotta ei lennä pihalle ja sitten on näitä fiksumpia jotka maksaa vuokran ja ruuat yms saa myymällä kannabista, se on vaan hyvä kun pysyy laittomana jotta siitä saapi tuloja
itsekkin näin tehnyt (pelimaailmassa tietenkin) eikä ongelmaa,vuokra-isäntä saa vuokrat ajallaan ja minä kasvattelen rauhassa puskat ja myyn millä pysyy leivässä jos se muuttuisi lailliseksi ei olisi mitään järkeä enää myydä,joten pidetään laittomana joten ap alahan slängäämään
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se olikin joku rikollinen jolta lainasit rahaa. Viimeksi se oli kavereilta.
Oikeasti vittumitäpaskaa nämä idiootit trollit. Heti siitä lähtien kun Kelan tukien muutoksista ilmoitettiin, niin vaja kit ovat suoltaneet tätä trollipaskaa tänne jatkuvasti.
Tai sitten voisi oikeasti olla kyse siitä, että ihmisillä on hätä?
Hehe ihan oikein ap:lle :DDDD Ihan Kelan takia olet tuossa tilanteessa.. Tiedätkös urvelo että ilman Kelaa ja ahkeria veronmaksajia sinulla ei olisi yhtään rahaa, ei kotia, ruokaa, eikä mitään palveluita käytössäsi.
Ne työssäkäyvät ihmiset pyörittää tätä maailmaa ja sinä olet pelkkä verta imevä loinen, jonka soisi kuolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Hehe ihan oikein ap:lle :DDDD Ihan Kelan takia olet tuossa tilanteessa.. Tiedätkös urvelo että ilman Kelaa ja ahkeria veronmaksajia sinulla ei olisi yhtään rahaa, ei kotia, ruokaa, eikä mitään palveluita käytössäsi.
Ne työssäkäyvät ihmiset pyörittää tätä maailmaa ja sinä olet pelkkä verta imevä loinen, jonka soisi kuolla pois.
Kokkaretrollin kirjoitukset eivät millään tapaa vertaudu yleiseen hyvään ja mielipiteeseen.
Maksoin kerralla pois kaikki muut velat tällä lainatulla summalla. Nyt olen vain yhdelle henkilölle velkaa
ap