Muita, joista viinakaappi näkyvällä paikalla kodissa on kamala?
Tiedättekö ne lasivitriinikaapit, joihin ihmiset keräävät ison kasan pulloja. En ole koskaan ymmärtänyt tätä "sisustuselementtiä".
Kommentit (13)
Ei ole mun piireissä tuollaista. Ehkä w t -juttu?
Tietynlaisten piirien ja paljon alkoholia käyttävien juttu. En tiedä ketään hyvin maltillisesti alkoholia käyttävää, jolla olisi viinakaappi esillä.
Oksettavaa, enkä tajua miksi jotain pulloja pitää hillota siinä kaapissa 20 v ja heittää sitten pois. Järjetöntä ja wt:tä.
No joo. Roskaväe llä on noita Ikean lasisia vitriinikaappeja. Minun juomat on antiikkisessa tammmisessa käsityönä koristellussa baarikaapissa.
Hienojahan ne on mutta toisaalta sääliksi käy toisen alkoholismille.
Duunariluokan juttuja nuo viinakapit kun pitää esitellä muille samaan yhteiskuntaluokkaan kuuluville vieraille sitä kanarialta neljä vuotta sitten tuotua halpisviskipulloa ja vaimon parfait amour-pulloa.
Viinat pidetään hienolla matalalla pöydällä
Kuka tänäpäivänä edes enää juo alkoholia? Pultsarit korkeintaan. WT:kin on nykyään jo jauhojengiä.
Meillä on vähän tämän näkönen
https://www.e-antiikki.fi/shop/product/at3-ca0092-baarikaappi-9256#attr…
Meillä on puhdistusaineet siivouskomerossa.
Tulee mieleen 70-80 -luku ja tuliaisjuomat. Nykyään ehkä kodit, joiden asukkailla on ollut kyseinen sisustuselementti sieltä asti. Täytyy myös sanoa, että viinikaappi näkyvällä paikalla on yhtä ikävä - sopii keittiöön.
Vain urpoilla on huonekaluja kodeissa niin läst season
En juo eikä häiritse minua. Kukin saa laittaa kotinsa niin kuin itse haluaa.