Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut työttömänä vähän yli kuukauden ja saanut jo kaksi selvityspyyntöä

Vierailija
24.10.2024 |

Mitähän tästä tulee..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet työttömänä? Kysyn hyvällä

Vierailija
2/9 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tehnyt mitään väärää niin eipä siitä mitään tule

Itsekin sain: selvitys irtisanoutumisesta, selvitys yrittäjyystoiminnasta, selvitys hakuvelvollisuuden laiminlyömisestä...

Ja olin jopa siis hakenut, mutta järjestelmässä oli bugi (oli oikeasti, koska pystyin toistamaan sen). Mutta ekasta virheestä ei tullut sanktiota, joten ihan sama sinänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, että työkkäri pitää sinuun yhteyttä, ja ohjaa sinua kiinnittämään huomiota siihen, että ei ole tarkoitus jäädäpysyvästi lojumaan muiden rahoilla.

Vierailija
4/9 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdin olla 2 viikkoa ja tuli käsky Linnunpönttökurssille 120km päähän.

En omista kuin polkupyörän. Työkkäri sanoi että lähtee vaan ajoissa polkemaan.

Vierailija
5/9 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää äkkiä että saat asiat ns rullaamaan ennen vuodenvaihdetta. Olin alkuviikosta käynnillä työkkärissä, ja virkailija oli sitä mieltä, että tulevan uudistuksen jälkeen mikään ei toimi ainakaan vielä tammikuun alkupuolella. Edelliskerralla järjestelmiä uusiessa systeemit olivat olleet alhaalla 6 päivää.

Ettei jää rahat siitä kiinni.

Vierailija
6/9 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työkk. kirjoilla ne vaativat sinne joka sekunti tai todistuksia jatkuvasti. Ellet irtaudu siitä puulaakista ja katso muuta, tai vain ilman. Vaikka karenssia tulee. Muillakin voi olla sairastumisia joihin on vaikea saada mitään todistetta ja kipeänä harva pystyy terkkarille.

Vierailija
7/9 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet työttömänä? Kysyn hyvällä

Irtisanouduin.

Ap

Vierailija
8/9 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole tehnyt mitään väärää niin eipä siitä mitään tule

Itsekin sain: selvitys irtisanoutumisesta, selvitys yrittäjyystoiminnasta, selvitys hakuvelvollisuuden laiminlyömisestä...

Ja olin jopa siis hakenut, mutta järjestelmässä oli bugi (oli oikeasti, koska pystyin toistamaan sen). Mutta ekasta virheestä ei tullut sanktiota, joten ihan sama sinänsä

Mä oikeasti unohdin tehdä ne kaksi pakkohakua, kun muistin päivämäärän väärin :(

Ap

Vierailija
9/9 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selvityspyynnon kun menin töihin vähäksi aikaa. Kävin jakamassa lehtiä 3 viikon ajan ja heti tuli selvityspyyntö kun täytin kela hakemuksen ja yritin täyttää työttömyysraha hakemuksen sen jälkeen kun työ loppui. Kyllä on vaikeaksi tehty työn tekeminen. Minun piti saada kelasta 5 päivän työttömyysraha koska tein töitä 15 työpäivää mutta tuli vaan että selvityspyyntö. Selvitin että tein lehtine jakoa 3 viikkoa, lähetin palkkatiedot ja nyt menee varmaan yli kuukausi että saan työttömyysrahaa. Ei todellakaan kannata ottaa lyhytaikaista työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi