Suomen leikkaukset ovat kohdistuneet naisiin
Päättävässä asemassa olevat miehet ovat irtisanoneet naiset:
Työllisyys romahti syyskuussa ja yhä useampi nainen on työtön: "Alkaa olla jo iso ongelma Suomessa"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yha-useampi-nainen-on-tyoton-yritta…
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Meillä miespomo irtisanoi naiset. Yhden raskaanaolevan. Näin paljon syntyvyyteen kannustetaan.
Nää papat ja sedät ei paljoa enää lisäänny, vaikka esim. hyvärialueilla saavat yli 15 000 e kuukausi liksaa. Todistaa ettei rahalla tehdä vauvoja. Suomi kuolee.
Meillä naisia irtisanottiin tutkimustehtävistä, mutta ei miehiä.
Why do women leave academia? Let me think.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se on aina, kun oikeisto on vallassa. Naamiot putoilevat, irvokasta katseltavaa.
Järkyttävää itsekkyyttä ja ahneutta.
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi nainen on työtön, mutta niin on yhä useampi mieskin. Miesvihaajat yrittävät taas kaikkensa. Perinteisestikin naisia on ollut työttömänä vähemmän.
Niin ja nyt onkin enemmän. Naiset haluavat töihin, mutta töitä ei ole. Naisia on irtisanottu.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan kaikki leikkaukset nyt kohdistuneet naisiin?
Kukaan ei väittänyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista leikattiin joten ollaan pelkästään kotona.
Ei ole rahaa mennä vapaa-ajalla mihinkään.
Hallitus teki lisää komero ihmisiä.
Komero ja katkero ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
No hyvä ettei miehiltä ole leikattu mitään niin ei koske minua. (ei kun hetkinen)
Sanoiko joku jossain kohtaa että miehiltä ei ole leikattu mitään? #miehenlogiikka
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa köyhää suomalaista pullahiiva miestä, kun voi ottaa varakkaan mistä tahansa muusta Euroopan maasta.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät opi olemaan toistensa puolella, niin on ihan ansaittua. Naisena sanon tämän.
Ottakaa naiset miehistä mallia ja rakentakaa sis-yhteisöjä. Miehet ovat aina mieskavereidensa puolella. Naiset toisiaan vastaan.
Tätäpä just. Mäki sanon tätä naisena mutta nainen on toisen naisen pahin vihollinen. En ymmärrä miksi näin on.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko naiset katsoneet netissä italialaisia poliiseja ja palomiehiä?
Lauantai illan ohjelmaa kotona.
Katsoin saksalaisia palomiehiä netissä ja ne oli kuntoilleet todella paljon.
Jotain perin sairasta tässä maassa on. t. Petteri
Miten tähän ei ole kiinnitetty mitään huomioita leikkauksia suunnitellessa.
Muutenkaan mitään arvioita leikkausten vaikutuksista ei ole tehty tai ne ovat perustuneet lyhyen aikavälin näkymiin.
Voi todeta taloustilannetta katsomalla, että hallitus on täysin epäonnistunut tavoitteissaan.
Ei kaikki. Minä kävin viikko sitten leikkauksessa.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät opi olemaan toistensa puolella, niin on ihan ansaittua. Naisena sanon tämän.
Ottakaa naiset miehistä mallia ja rakentakaa sis-yhteisöjä. Miehet ovat aina mieskavereidensa puolella. Naiset toisiaan vastaan.
Tämä on totta! Joka asiassa naiset vihaa toisia naisia. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäpä just. Mäki sanon tätä naisena mutta nainen on toisen naisen pahin vihollinen. En ymmärrä miksi näin on.
Minäkään en ymmärrä. Heti kun selkänsä kääntää, joku nainen lyö puukolla kaverinsa kanssa. Kaverille tekee saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Kyllä se nuoremmilla sukupolvilla tulee jo ihan luonnostaan, että naiset tukevat naisia.
Ehkä nuoret naiset tukevat nuoria naisia. Mutta ainakin minun kimppuuni ammatillisesti hyökkäsivät (ilmeisesti vanhemman miehen yllytyksestä) nimenomaan nuoremmat naiset. Itse siis olen keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki. Minä kävin viikko sitten leikkauksessa.
T. Mies
Kävitkö kokoomusmiesten Petteri Orpon ja Jan Vapaavuorten tapaan sydänleikkauksessa yhteiskunnan varoilla?
Tätä se on aina, kun oikeisto on vallassa. Naamiot putoilevat, irvokasta katseltavaa.