Kuka tämä TÖIHIN käskyttäjä oikein on ?
Kuka tämä perkeleen tallakorva on, joka täällä joka viikko käskee porukan painua töihin. Aloituksia tulee aamutuimaan, iltapäivällä jatkuvasti ja illalla myös, oudot työajat tällä Spedellä kun on jatkuvasti aikaa istua palstalla.
Kommentit (27)
Mene töihin. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.
Se on joku trolli joka purkaa tänne tunteitaan. Eli niihin ei kannata reagoida.
Joku elämäntapatyötön, joka ei ole koskaan töitä tehnyt.
Veikkaan holvi kaari / puppahullua.
Mitä, eikö ole röitä? Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö ole röitä? Mene töihin.
Oletko koska viimeiksi käynyt oikeinkirjoitusharjoituksissa ?
voi kumpa pääsisikin töihin.
Alkaa masentamaan tämä työttömyys pidemmän päälle.
Mutta eipö niitä työpaikkoja oikein löydy eikä ne vissiin halua edes palkata mua. voi tätä elämää.. :(
En tiedä mutta käsky on selkeä ja hyvä. Noudata sitä itsekin 5/7. Vahva suositus. 👌
Kuka hänelle maksaa siitä? Tuskin kukaan huvikseen joka päivä jaksaa toitottaa samaa ilmaiseksi. Kyllä tuo työstä käy.
Ainoastaan Persu voi olla noin tyhmä.
Kaikille jäi nyt AP epäselväksi noudatitko käskyä?
Jospa se on itse Puppa? En ihmettelisi. Haisee jotenkin.
Luulen että kyseessä on työministeriön omat virkamiehet jotka ovat ottaneet kaikki keinot käyttöön jotta työttömyys vähenisi.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen, saa palkkaa trollailusta ja sanoma oy antaa trollauksien roikkua tuntikausia. Kannattaa ilmoittaa Poliisille.
Taitaa olla Persujen leivissä oleva nettikirjoittaja? Soini myönsi aikoinaan Persujen käyttävän nettikirjoittajia jokaisella mahdollisella ilmaisella ja anonyymeilla kanavilla levittämässä Persujen ilosanomaa. Käyntikorttiin sitten voi kirjoittaa tittelikseen: poliittinen suunnittelija.
Voisiko työttömiltä viedä nettiseiaus oikeuden kokonaan ja erityisesti kaikki viihdyttävä pitäisi kieltää. Sekin voisi lisätä intoa hakeutua työmarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Purrahan se.
Minulle tulee aina mieleen Scibidi-Purra tai Scibidi-Pimpelipom crossovermutantti huutamassa.
Venäläinen, saa palkkaa trollailusta ja sanoma oy antaa trollauksien roikkua tuntikausia. Kannattaa ilmoittaa Poliisille.