Olen miettinyt näin vanhempana, mun elämän valintoja, kuka oon ja näin. Mikä on elämässä todella tärkeää.
Minä kävin aikoinani ahkerasti teekkareitten bileissä, jotta sain valituksi parhaan tulevan DI:n jo heti opiskeluaikana. Hyvät DI:t ei juoksentele vapaina, vaan ne on yleensä kaikki jo varattuja siinä vaiheessa, kun valmistuvat. Mä onnistuin elämässä - ei voi muuta sanoa.
Kommentit (8)
Ei me niissä teekkareiden bilepaikoissa eli diskoissa käyty jotain teekkaria metsästämässä, vaan koska niillä oli diskoja, jonne mahtui paljon porukkaa eikä niin monia diskoja silloin täällä ollut. KY:llä oli jotain, mutta ei yhtä 'kivaa'. Kaikki eivät tykänneet jostain Bottasta tai Tavastiasta - ne olivat ennen jotain 'maalaisten' paikkoja eikä joku Rakennusmestarien talokaan sopinut kenelle vain. Kaikki oli täällä ennen niin erilaista. Ennen = kymmeniä vuosia sitten kun jotkut entiset nuoret oli nuoria. Oikeissa n k ravintoloissa ei käynyt 'kukaan'. Parhaat teekkarit oli ihan kotona - vaarista veljeen yms.
Elämässä oikeasti tärkeää ovat vain läheiset ihmissuhteet eivätkä ehkä edes ne kaikki vaan jotkut! Jotkut suhteet muuttuvat pelkäksi ilmaksi kumma kyllä ja se on mysteeri.
Eli et itse ole DI? Miten määrittelet onnistumisen? Oletko joku surkea setämies joka kuvittelee että naisen arvo on miehen diplomissa?
Kaikki häpee sua, sun kaveritkin häpee sua...
Ei ole DI, mutta voi olla että miesten työelämämaailmassa menestynyt ja luonut ties mitä mukaan lukien jotain varakkuutta. Voisitte yllättyä jos kuulisitte kenestä kyse. Älkää kiusatko tätä tyyppiä enempää. Se voi olla jo ihan seonnut muissa kuin miesten työelämämaailma-asioissa.
Oot varmaan kaunis