Eduskunnan kyselytunti juuri nyt
Kommentit (174)
Hyvä Hjallis, jauhotit hallituksen täysin. Petteri lapanenkin punastui kauniisti.
Rydmanni: hallituksen kasvutoimet= työehtojen heikennys.🙈
Persuilla on joku tyhmyysgeeni, Rydman siitä hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
En ollut ammattiliitossa kun se ei minun hyväkseni tehnyt mitään. Olkoot olemassa tai eivät.
Et kai ole ottanut liittojen neuvottelemia korotuksia ym. vastaan vaan neuvottelut itse työnantajan kanssa.
Petteri yllättyy sunnuntaina kun talviaika alkaa.
Onko tuo maskityyppi persu? Pitänyt monta vuotta. En dissaa - ilmeisesti riskiryhmään kuuluva?
Katson.Turhaa lätinää.Kyllä kurjistuu Suomen olot.kohta saadaan tukia eusta.Eun ruoka jako tänne.Kun maata katsoo,kurjistus näkynyt jo pitkään.Ei täällä ole muuta kuin susia..nekin nälissään kohta ihmisiä jahtaa.
Elina Valtonen räplää vain puhelintaan ministeriaitiossa.
Työllisyystoimien tulos yli 50000 työtöntä enemmän. Hyvä suoritus.
vai ollan jo koko euroopan huonoimmassa taloudessa, naiset sen tietää.
Persut ovat aina niin kovin hiljaa. Miksi? Koska niillä ei ole koskaan mitään järkevää sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Katson, ja Rydmanista tuli jo ahdistunut olo.
Rydmanhan puhuu hyvin. Harvinaisen pätevä ministeri.
Euroopan nopein ja suurin velkaantuminen ja ennätystyöttömyys. Hallituspuolueilla oli 2 vaalilupausta ja molemmissa epäonnistutaan rankasti. Mutta hyvä, että erinomaisen hallitusohjelman toimet purevat sitten joskus seuraavalla vaalikaudella.
Vierailija kirjoitti:
Työllisyystoimien tulos yli 50000 työtöntä enemmän. Hyvä suoritus.
Liian hyvät työttömyysedut.
Myi Kakkänen voisi nyt vaan lähteä heti sinne Espooseen kun niin kovasti sinne halusi.
Vierailija kirjoitti:
Hei kukas tuo kalju SDP:n ukko oli? Minulla oli lukulasit päässä. Hyvin puhui.
Joonas Räsänen varmaan, harvinaisen vastenmielinen ukko, ja on esittänyt virheellistä tietoa ennenkin.
Markus Lohella on aina vaan lohenmuotoinen solmioneula. Toki vaihtaa vaatteita ja solmiota, mutta tuo sama solmioneula on ja pysyy. Taitaa olla joku mittatilaustyö ja uniikkikappale.
Vierailija kirjoitti:
Katson, ja Rydmanista tuli jo ahdistunut olo.
Ei muuta kuin sairaslomalle, pari kuukautta jouluun riittää.
Palohälytyspainike välkkyi oudosti Harry Harkimon puhuessa.