****ELOISAT viikonloppuna****
Hellöy.. yksikätisenä, palaan jahka saan toisenkin käden itselleni :)
Kommentit (23)
Se on sitten taas sunnuntai. On ollut hiljaista tän viikon pinoissa, vai kuvittelenko vaan? No, toisaalta ilmat on suosinut ulkoilemista, joten siinä voi olla osasyy. Meillä harmillisesti on koko viikko mennyt sairastaessa. Nyt alkaa näyttää paremmalta, ja luultavasti päästään huomenna tapaamiseen, ellei nyt joku tytöistä yön aikana sairastu (taas).
MINIK: Kuulostaa järkevälle tuo sinun kertomasi juttu. Ja itsekin olen aina ollut sitä mieltä, että ensimmäisten vuosien aikana päiväunet on hyvin tärkeitä. Mitä paremmin nukkuu päivällä, sitä paremmin yleensä nukkuu myös yöllä. Niin ja minä ainakin kun olen näistä uniongelmista valittanut, niin mielelläni kuulen ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia ja kikkoja. Omat ja kavereiden kikat kun on kokeiltu läpi jo monteen kertaan ja huomattu, ettei kahden isomman kohdalla päteneet jutskat toimi tällä kertaa. Että reilusti vaan mielipiteitä ja ehdotuksia kehiin :)
Suomen euroviisuehdokaskin on sitten valkattu. Paras kyllä valittiin (mun mielipide), varsinkin se Johanna ja Katra olivat ihan järkkyjä. Mun mielestä euroviisuissa kuitenkin parasta on aina se tunnusmusiikki!
Jamssa + tytsy tänään maagiset 6kk
Me jäätiinkin vielä anopille huomiseen saakka, joten huominen Johto cafen kahvitteluhetki jää sit väliin :( Mutta kohtahan se jo on kuukausitapaaminenkin, silloin kyllä tulen, näin olen vakaasti päättänyt..!
Opelle vaan oikein hyvät matkat ja erittäin rentouttavaa ja mukavaa reissua!!
Mä oon koko päivän ulkoillut, esikoisen kanssa, anopin metsästyskoirat käytettiin lenkillä miehen kanssa, ratsastin anopin toisen hevosen ja naapurin yhden hevosen.. On varmaan raittiinilmanmyrkytys, sen verran alkaa painamaan jo. Mies on just rantasaunaa lämmittämässä ja lapset nukkumassa niin karkasin tänne koneelle teitä moikkaamaan.. :). Täytyy mennä että pääsee sit joskus nukkumaankin..
Calathea
Kotiuduttiin just luistelemasta koko poppoo. Mies n. 15v. tauon jälkeen uskaltautui kans luistimille ja minullakin ollut taukoa lajista varmaankin 5v. Mutta hauskaa oli!!
MiniK:lla mielestäni hyvä kirjoitus lasten unesta. Olen huomannut saman omissa vauvoissani - että mitä paremmat päikkärit sitä paremmat yöt myöskin. Pääsääntöisesti näin varmasti on, poikkeuksena sitten allergioista ja muista vaivoista kärsivät vauvat.
Luka harjoittelee kovasti konttaamista. Ilman vaippaa jo jonkun verran siinä onnistuukin.. Nytkyttelee konttausasennossa jatkuvasti. Jännä juttu, kun ei vielä kunnolla ees ryömi, näinköhän jättää sen vaiheen välistä..
Oinasmammalle ja muille masennuksen syövereissä ajoittain oleville tsempitykset!!! ..onneksi kesää kohti mennään :)
Sunnuntain jatkoja kaikille!!!
Hallas ja päikkäreitä nukkuva poitsu 0608