Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholle ilmestyy hyttysenpureman näköisiä paukamia

Vierailija
24.10.2024 |

jotka sitten häviävät lähes kokonaan muutaman tunnin sisällä. Mitä nämä voivat olla? Mietin ei kai vaan lutikoiden puremia, mutta en löydä sängystä tai muualtakaan mitään niihin viittaavaa. Lisäksi lutikoiden puremia sanotaan olevan yleensä useita lähekkäin, kun näitä ilmaantuu yksittäisinä sinne tänne.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilmiselvä sukupuolitaudin oire.

Vierailija
2/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuri tai kondylooma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urtikaria eli nokkosrokko. Mulla on joskus just tuollasia, jotka kutiavat pirusti, mutta häviävät tunnin parin sisällä.

Vierailija
4/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölypunkkiallergia

Vierailija
5/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain allergiaa varmaan. Myös pitkään käytössä olleille lääkkeille voi yhtäkkiä allergisoitua, sitä ei moni tiedä.

Vierailija
6/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä on myös lintukirppuja ja mäkäräisiä liikkeellä

Vierailija
7/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergista? Mun lapselle nousee samankuuloisia paukamia, kun meidän koiraa nuolee esim. hänen käsiä. Hetken kutiavat ja parissa tunnissa häviävät kokonaan. Vain meidän toisen koiran sylki aiheuttaa tätä.

Vierailija
8/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urtikaria eli nokkosrokko. Mulla on joskus just tuollasia, jotka kutiavat pirusti, mutta häviävät tunnin parin sisällä.

Tätä mietin, mutta ainakin kuvissa nuo ovat isommissa ryppäissä, kun taas minulla ilmestyy tosiaan vain yksittäisiä paukamia.

Vierailija
9/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ne aina yön aikana vai satunnaisiin aikoihin?

Vierailija
10/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heräät eteisessä niin on luteita,ne kantaa nukkujan sinne yön aikana,

Vierailija
11/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on lutikka. Ap:n selitykset ontuu pahasti.

Vierailija
12/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen olisi jo soittanut tuholaistorjujan tarkastamaan tilanteen. Aloittaja sen sijaan vatvoo onkohan luteita vai eiköhän ole ja kyselee netissä. Ei mikään ihme että luteet leviävät epidemian lailla.

Vierailija
13/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli joskus nuorena koivun vihdasta eräänä juhannuksena. Selkä täynnä paukamia, kova kutina saunan jälkeen ja paljastui, että koko selkä täynnä paukamia, tuoreella koivun vihdalla tuli huidottua selkää. Työkaverille tuli aina iholle paukamia tomaattisoseesta.

Vierailija
14/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sain tuollaisia paukamia kun hirvikärpänen puri. En tiedä onko enää hirvikärpäsaika, joten ne sinun paukamat voi olla muutakin.

Vierailija
15/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhypunkki. Tullut ukrainalaisten mukana sitkeä uusi epidemia. Ukrainalaisten muut tuliaiset ei tartu niin helposti, paitsi jos nussii niitten kans.

Vierailija
16/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin, mutta ainakin kuvissa nuo ovat isommissa ryppäissä, kun taas minulla ilmestyy tosiaan vain yksittäisiä paukamia.

Mullakin ne on aina yksittäisiä paukamia.

Vierailija
17/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkärä tai polttiainen, jos seuraavana päivänä alkaa turvota ja kutista. Missään tapauksessa ei saa raapia. Kortisonivoidetta vaan päälle. Näpyt kestää viikon verran.

Vierailija
18/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiaa se on. Varsinkin hajuvedet on sellaisia mille käytössä voi herkistyä.

Vierailija
19/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteiden puremat kutiaa todella paljon ja niitä tulee jatkuvasti lisää, eikä ne parane päivässä.

Vierailija
20/26 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyhypunkki. Tullut ukrainalaisten mukana sitkeä uusi epidemia. Ukrainalaisten muut tuliaiset ei tartu niin helposti, paitsi jos nussii niitten kans.

Syyhy alkaa yleensä käsistä ja kutina on niin kova että ihminen hakeutuu lääkäriin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän