Minkä ikäiseksi arvelette elävänne?
Kommentit (70)
Jos nyt 63v niin olen ihan tyytyväinen. Meidän suvussa ei taida yksikään olla 75v täyttänyt koskaan.
M53
Naisten elinajanodote oli ainakin jossain vaiheessa 82 vuotta, joten sanon, että elän sen ikäiseksi. Olen nyt 32-vuotias. Kummatkin mummini tosin ovat eläneet yli tuon, toinen jo 90-vuotiaaksi.
90. Ja minä siis haluaisin kuolla jo nyt, 50-vuotiaana. Jotenkin tuntuu, että piruuttaankaan mikään tauti ei iske minuun, ja joudun lusimaan täällä kauan.
Meillä on suvussa paljon syöpää joten varmaankin 60-70.vuotiaaksi.
Ei mitään hajua. Olen valmis kuolemaan koska vaan, mutta saatan elää myös vielä pitkään. Herran haltuun
Olen 52-vuotias. Ajattelen, että elän yli 85-vuotiaaksi. Isoäitini kuoli vuosi sitten 96-vuotiaana.
Ihan kiusalla ajattelin loikoilla ainakin 120-vuotiaaksi. En ole koskaan tupakoinut enkä lätrännyt alkoholin kanssa. Syön terveellisesti. No eipä tuo työntekokaan hirveästi ole kiinnostellut. Olen varmasti Kelan pahin painajainen. Unelmahan on tupakoiva, alkoholin suurkuluttaja, joka autoilee ja tekee töitä eli maksaa paljon veroja ja kuolee just ennen eläkeikää.
Kyllä PersKokkarehallitus saa kurjistuspäätöksillään minut pian hengiltä. 67 vee.
Varmaan 80-90v. Ellei joku muu vie hautaan aiemmin.
Itse varmaan lopettelen elämäni sitten, kun tämän maan asiasta on riittävän huonosti. Olisko joskus 60-70 v ehkä.
Suurin osa tämän palstan naisista sekoaa psykoosiin ja heittäytyy junan alle.
Kärsin vaikeasta unettomuudesta. Kuolen joko sairaskohtaukseen tai syöpään. Kuolen 40-60v.
55-60v