Naiset! Ehdottatteko seksiä miehelle jo ekoilla deiteillä?
Kommentit (10)
läheisyyttä kuin seksiä.
Läheisyyden puute on ahdistavaa ja johtaa usein myös seksiin.
Vierailija:
läheisyyttä kuin seksiä.
Läheisyyden puute on ahdistavaa ja johtaa usein myös seksiin.
heti seksiä kaikissa mahdollisissa asennoissa. Eikä tehnyt ensitreffeillä rivoja, kaksimielisiä ja vihjailevia huomautuksia siihen suuntaan, että nyt oltaisiin ihan " sitä" vailla. Ja saiskos " sitä" nyt vai heti!
enpä ole aikoihin deittaillut vaan aina mennyt suoraan asiaan, kun on hyvä pano osunut kohdalle.
nainen 35
Vierailija:
enpä ole aikoihin deittaillut vaan aina mennyt suoraan asiaan, kun on hyvä pano osunut kohdalle.nainen 35
ihan perinteisen kaavan mukaan... n ussimalla ja that´s it. joskus on joku vongannut lisää kun on törmäilty jälkeenpäin, mutta mulle panot on usein yhen illan juttuja. fuckbuddyt on juttu erikseen - niiden kanssa jaksaa jatkaa viikkojakin, jos hyvä mies osuu kohdalle. mulla on aika hyvä vaisto eikä ole mitää huonoja osunukaa kohdalle. valintakriteerit on omaa luokkaansa. ;)
tämä ei tarkota sitä, että otan tai jakelen auliisti milloin ja missä tahansa. (kun nyt kuitenkin joku osoittaa karttakepillä ja haukkuu jakorasiaksi)
pointti on kuitenkin se, että harvemmin olen ketään deittaillut ennen seksiä... paitsi ehkä joskus teininä, kun puhuttiin poikakavereista. :)
nainen 35
Vierailija:
pointti on kuitenkin se, että harvemmin olen ketään deittaillut ennen seksiä... paitsi ehkä joskus teininä, kun puhuttiin poikakavereista. :)
nainen 35
eli siis kun toivoisi löytävänsä tyttöystävän ja voivansa jutella ja tehdä kivoja asioita, naiset haluavat panon ja mahdollisen uusintapanon.
Mulla on käynyt toisinpäin: 2-kymppisenä halusin vain seksiä, myöhemmin deittailu on voinut olla ihan kivaakin. Olen kanssasi samanikäinen.
8 vuotta sitten tarttui mukaan tämä nykyinen aviomieheni, joka piti ensin olla vaan yhden illan juttu, sitten parin päivän lomapano, nyt taitaakin olla myös se viimeinen pano... ;)
Minä en miehiä kaipaa kuin panoa varten.
Tapasin miehen netissä ja sovimme tapaamisen merenrantaan, ja suunnitelmassa oli tarkoitus vain tehdä kävelyretki, mutta jostain syystä toteutui kummankin fantasia eli seksiä metsässä kesäisenä päivänä.
Olen käynyt treffeillä sellaisten kanssa, jotka olen tavannut ravintolassa tai netissä. Ei tulisi mieleenkään ehdottaa sellaisilla treffeillä seksiä tai edes mennä paikkaan (jommankumman luo?) jossa sitä voi harrastaa, koska en vielä tunne miestä riittävästi. En usko, että koskaan olen niin pahasti seksinpuutteessa, että ehdottaisin sitä ihmiselle, jota kohtaan ei ole (vielä) mitään tunteita.
Mutta tässä äskettäin tapasin miestä, jonka tunsin jo entuudestaan, nyt vain tavattiin sitten lopulta treffien merkeissä. Se ilta, joka oli periaatteessa " ekat treffit" , kyllä johti seksiin, tosin en minä sitä suoraan ehdottanut, se vain meni niin :-)