Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaako miehesi viesteihisi aina heti kun näkee viestin? Soittaako takaisin jos ei pääse vastaamaan puheluusi?

Vierailija
17.02.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jos ei voi puhua, laittaa viestin miksi ei, ja lupaa soittaa heti kun voi.

Ja tämä siis on totta, en ole koskaan edes ajatellut asiaa tarkemmin.

Vierailija
2/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen inhoavan tekstareiden kirjoittamista.

Puhelut sama juttu, jos on töissä. Oikein tärkeän jutun takia (esim vaimon synnyttämään lähtö) on numero, mistä saa jokaisen tarvitsemansa tyypin kiinni. Jos on harrastuksensa parissa, soittaa takas jos ei kuule et puhelin soi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa, vastaa...

Vierailija
4/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa vain pikaista viestiä " palaverissa" , jolloin tiedä hänen vastaavan kunnolla sitten kun on taas vapaa.

Vierailija
5/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kun on töissä pahassa paikassa tai kiire...

Vierailija
6/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposteissa on toinen juttu, olen monesti huomannut ettei edes avaa niitä pariin päivään :(. Kirjoittelen sähköpostilla kirjetyyppisiä posteja, enkä minä niitä nyt jatkuvasti lähettele, ehkä kerran pari kuussa...

Vierailija
7/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa jokseenkin heti, mutta välillä venähtää tunnin pari. Toisinaan unohtaa kokonaan, jos ei ole heti voinut vastata. Minä samoin.

Vierailija
8/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin voi mennä hetki kun mies on melkein koko päivän luuri korvalla. Tosin jos jään koputtamaan niin tietää et asiaakin ja sillon soittaa heti takas

Vierailija
9/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saattaa jättää puhelimen työpöydälle kun menee syöömään, ja huomata viestin vasta tuntien päästä.

Sähköposteja lukee vain aamuisin, vaikka onkin koko työpäivän koneen ääressä, se mua joskus harmittaa kun toi olis ilmainen tapa kommunikoida.. ei kuulemma pysty keskittymään, jos lukee sposteja kesken päivää.