Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle suuseksiä ilman yhdyntää

Vierailija
23.10.2024 |

Olisi ihanaa löytää nainen, joka nuolettaisi pilluaan yhtä innokkaasti kuin mitä minä haluaisin pillua nuolla. Ex-vaimo ei antanut nuolla lainkaan ja nykyinen naisystäväkin vain silloin tällöin ja lyhyen aikaa. Joskus mietin, että onkohan sellaisia naisia oikeasti edes olemassa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, kun mun pillua nuollaan, perusteellisesti ja pitkään, mutta ainoastaan mieheni tekemänä.

Vierailija
2/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Olet unelma. Taidat mennä nykyisessä suhteessa hukkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa löytyisi tuollainen nainen Joensuusta 😋 sinkku M50V 

Vierailija
4/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan toinen ongelma! Mies ei ole nuollut vuoteen! Olis niin kiva joskus saada. Mutta ei... Meillä haluan vain minä ja vain minä annan suuseksiä. Ellen anna ei ole seksiä ja olen seksistä riippuvainen. Tasan ei käy halut... Uskon että naisia, jotka haluaa nuoltavaksi on kyllä pilvin pimein, jos mies osaa asiansa. 

Vierailija
5/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta; kyllä heitä on. Mun exä ei välittänyt ottaa vastaan suuseksiä eikä ymmärtänyt ettei mun ollut aina tarkoitus saada itse mitään vastapalveluksia. Mulle riittää usein vain se että saan nuolla, pitkään ja usein. Nyksä on sisäistänyt tämän ja sallii tämän mulle melkein aina kun haluan, eikä kuulemma ole valittamista😊. Ihan win-win molemmille.

Vierailija
6/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös sama ongelma. Haluan nuolla ja olen saanutkin nuolla montaa naista, mutta suhteet ovat aina kaatuneet siihen kun en ole ollut seksissä "tarpeeksi" heille, kun mua se yhdyntä ei juuri kiinnosta. Joskus kiva vähän aikaa. Ja naisille nimenomaan se tuntuu olevan se juttu. Enkä minäkään tarvitse vastapalvelusta, jos nuolen naisen. Voidaan ihan vaan olla sen jälkeen, ei ole pakko ottaa suihin tai yrittää väkisin runkata mua tms. Tuollaisen naisen kuin löytäisi.

Vierailija
7/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään, kun mun pillua nuollaan, perusteellisesti ja pitkään, mutta ainoastaan mieheni tekemänä.

Vaimoni koukuttui jo seurusteluaikana  kun ekan kerraan sain nuolla pienestä vastustelusta huolimatta. Siitä lähtinen nuollut joka viikko jo yli 48 vuotta ja yhä edelleen vaimo haluaa nuolemista. Olen aina rakastanut nuolemista ja varsikin orgasmin nuolemista. Vaimo oppinut antautumaan nautinnolle ja minun taidot on kehittyneet vuosien vieriessä. 

Vierailija
8/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät myöskään halua suuseksiä, koska kokevat sen epähygieenisenä. En itsekään ottaisi mieheltäni suihin, jos hän ei huolehtisi hygieniastaan eikä hän nuolisi ja imisi pilluani sillä halulla, mitä hän nyt tekee, jos en huolehtisi sen puhtaudesta ja terveydestä. 

Vierailija
9/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sovittiin rouvan kanssa pelkästä nuolemisesta. Nuolin sovitun mukaan ensin hitaasti ja lempeästi pitkää, sitten vauhtia ja kosketusta lisäten. Rouva sai tapansa mukaan aikamoisen orgasmin, mutta sopimisesta huolimatta rouva halusi lisää orgasmeja, eli vaati minua panemaan häntä, uskokaa pois pakko se oli! M54

Vierailija
10/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut tyytyväinen jos nainen olisi tyytynyt vain alakerran räpläämiseen. Mutta olin ilmeisesti niin surkea siinä että halusi vain penistä sinne ja kun sekään ei onnistunut niin turhautuminenhan siinä iski.

Vierailija
11/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen naisen kanssa ollut seksiä elämäni aikana. Yksikään ei ole tykännyt, että pillua nuollaan.

Vierailija
12/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemistaitoja voi kehittää. Tai oikeastaan kannattaa kehittää taitoa huomata minkälaisesta kosketuksesta nainen pitää. 

Vierailija
13/28 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolemistaitoja voi kehittää. Tai oikeastaan kannattaa kehittää taitoa huomata minkälaisesta kosketuksesta nainen pitää. 

Joo , ja naiset voisi myös joskus tuoda itsekin selkeämmin ilmi mistä pitävät.

Vierailija
14/28 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olen ollut suhteissa, jossa vain miehen nautinto merkitsee jotain. Tämä on minulle nyt ihan käsittämätön uusi tilanne, että miehelle saattaakin riittää tai olla joka tapauksessa tärkeämpää juuri naisen nautinto.

Vaikka mies sanoisikin, ettei hän tarvitse mitään tai voi odottaa, minun on hyvin vaikea uskoa sitä ja luulen, että minussa on jotain vikaa

Vierailija
15/28 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin yksi elämä käytettävänä. Kannattaa etsiä sellainen nainen, joka tykkää ottaa suuseksiä vastaan. 

Vierailija
16/28 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne taidot kauheasti auta, jos ei ylipäänsä tykkää ottaa suuseksiä vastaan.

Tiedän jopa miehiä, jotka eivät tykkää että heiltä otetaan suihin. Uskomatonta mutta totta.

Vierailija
17/28 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta; kyllä heitä on. Mun exä ei välittänyt ottaa vastaan suuseksiä eikä ymmärtänyt ettei mun ollut aina tarkoitus saada itse mitään vastapalveluksia. Mulle riittää usein vain se että saan nuolla, pitkään ja usein. Nyksä on sisäistänyt tämän ja sallii tämän mulle melkein aina kun haluan, eikä kuulemma ole valittamista😊. Ihan win-win molemmille.

Ihana Mies!

Vierailija
18/28 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sovittiin rouvan kanssa pelkästä nuolemisesta. Nuolin sovitun mukaan ensin hitaasti ja lempeästi pitkää, sitten vauhtia ja kosketusta lisäten. Rouva sai tapansa mukaan aikamoisen orgasmin, mutta sopimisesta huolimatta rouva halusi lisää orgasmeja, eli vaati minua panemaan häntä, uskokaa pois pakko se oli! M54

Vaimolle nuoleminen ollut aina ehdoton vaatimus kun  meillä on ollut seksiä. Mutta yhtä ehdoton ollut yhdyntäkin, koska ilman yhdyntää ei ole koskaan suostunut suuseksillä saatuun orgasmiin. Joten meidän siksi ollut vaimon pyynnöstä aina pitkällistä nuolemista ja yhdyntää, riippumatta siitä onko saanut orgasminsa suuseksillä tai yhdynnässä.  Joku voi toki miettiä, että on tylsää. Minusta vaimon orgasmiin ei voi koskaan kyllästyä, ei kyllä pillun nuolemiseenkaan, eikä hänen eläväiseen tiukkaan pilluun, joka aina nyrjäyttää mun aivot. 

Vierailija
19/28 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuolen vaimon pillua lähes joka ilta, no ainakin 5krt/vk.

Samalla runkkaan itseni, siinä meidän arkiseksi.

Vierailija
20/28 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tykkään panemisesta. Joskus on kuitenkin sellainen raukea nautinnonhaluinen fiilis, mutta jaksa panna, ja kaipaa silti ihanaa orgasmia. Juuri tuollaisina esim. sunnuntai aamupäivän hetkinä on ihan parasta kun mies asettuu jalkojeni väliin, ja alkaa nuolla hitaasti, hellästi ja pitkään kunnes laukean.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme