Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreeni

Vierailija
23.10.2024 |

Onko mahdollista kun ottaa Sanasol monivitamiinitabletin että se aiheuttaisi migreenin noin tunnin kuluttua?

Minulle tämä tapahtuu aika usein vai sattumaako vaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa ja asiantuntijoita paikalla?

Vierailija
2/4 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Sanasol tabletti vai poretabletti? Poretableteissa voi makeutusaine laukaista migreenin. Aspartaami tekee minulla pahan kohtauksen pienelläkin määrällä, ja siksi luen aina sisällysluottelot tarkkaan. Sokerittomia limsoja en voi juoda paitsi ne Olvin joissa makeutusaineena on Stevia. Yksi paha on myös aromivahvenne jota löytyy vaikkapa mausteseoksista ja Aromisuolasta. Migreenikon elämä melkoista tasapainottelua, ja sisällysluettoloiden kyttäämistä!

Vierailija
4/4 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Sanasol tabletti vai poretabletti? Poretableteissa voi makeutusaine laukaista migreenin. Aspartaami tekee minulla pahan kohtauksen pienelläkin määrällä, ja siksi luen aina sisällysluottelot tarkkaan. Sokerittomia limsoja en voi juoda paitsi ne Olvin joissa makeutusaineena on Stevia. Yksi paha on myös aromivahvenne jota löytyy vaikkapa mausteseoksista ja Aromisuolasta. Migreenikon elämä melkoista tasapainottelua, ja sisällysluettoloiden kyttäämistä!

Tabletti, niitä ohuita liuskoja. Vaikea ja ikävä sairaus on, tsemppiä meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme