Kuinka suurella todennäköisyydellä baarista löytää seuraa/kumppanin?
En oo koskaan käynyt baarissa tai missään muussakaan ravintolassa, yökerhossa tai pubissa. En edes lavatansseissa.
Löytääkö tavalliset suomalaismiehet niistä naisseuraa kuinka helposti? Itse olen kyllästynyt yksinelämiseen ja haluaisin löytää naisen.
Kommentit (26)
Kumppanin: 1%
Seuraa: 75%
Näin ainakin mulla.
Empiirinen todennäköisyys 0 % molempiin. Ei kannata ellei ole komea.
Selviää katsomalla baarin asiakaskuntaa. Jos baarissa on pelkkiä miehiä, todennäköisyys löytää naisseuraa on 0%. Jos baarissa on yksi nainen, seuraa voi löytyä 50% todennäköisyydellä, mutta kumppania ei.
No jos haluat jonkun pubiruusun niin ehkä. Mutta jos et itse juo, niin mikä on todennäköisyys että tapaisit baarissa naisen, joka ei myöskään juo?
Eli mieti ennemminkin, mitä haluaisit sen naisen kanssa tehdä ja lähde siitä liikkeelle. Jos etsit pelkkää panoa, niin paras sauma on varmaan grinder ja sinne tekstiin että etsit panoa, ehkä kumppania. Naisia ei siellä kyllä ole, mutta muita harrastuksesta kiinnostuneita kyllä. Ja se että on kiinnostus lajia kohtaan, on tärkeämpää kuin se harrastuskaverin sukupuoli
Löytää jos kelpaa se tavallinen nainen kenen ympärillä ei miehet pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Selviää katsomalla baarin asiakaskuntaa. Jos baarissa on pelkkiä miehiä, todennäköisyys löytää naisseuraa on 0%. Jos baarissa on yksi nainen, seuraa voi löytyä 50% todennäköisyydellä, mutta kumppania ei.
Se selviää katsomalla peiliin.
Tapaa toki baareissa ja pubeissa naisia, mutta ongelma on nykyään se, että ne naiset, jotka ovat mielenkiintoisia, ovat olleet monen muunkin miehen mielestä mielenkiintoisia jo aiemmin. Siis hieman kevytkenkäisiä ovat nämä naiset, mutta sinänsä ihan viehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
50/50, joko löydät tai et.
Juujuu, sama todennäköisyys kuin lotossa, 50/50. Joko voittaa tai ei voita.
Vierailija kirjoitti:
50/50, joko löydät tai et.
Tämähän se on. Joko löytää tai ei eli 50% mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tapaa toki baareissa ja pubeissa naisia, mutta ongelma on nykyään se, että ne naiset, jotka ovat mielenkiintoisia, ovat olleet monen muunkin miehen mielestä mielenkiintoisia jo aiemmin. Siis hieman kevytkenkäisiä ovat nämä naiset, mutta sinänsä ihan viehättäviä.
Meinaatko, luoja varjelkoon, ettei välttämättä olis edes neitsyitä ainakaan kaikki?
Nuorena miehenä yöseuraa löytyi keskimäärin ehkä joka kymmenennellä baarikäynnillä. Joskus oli kausia että joku änkesi kainaloon lähes joka ilta.
Taisin olla ns tavoiteltu nuori mies ja attribuutit kunnossa.
Jollei attribuutit ole kaakossa niin aika turhaa saattaa olla seuran etsiminen miehelle jos pitää minkäänlaisesta tasosta kiinni.
Kikkailulla voi tietty yrittää kompensoida ja miksei viattomuuskin saattaa naisia viehättää kunhan ei ole mitenkään syrjäytynyt olemukseltaan tai mieleltään.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin: 1%
Seuraa: 75%
Näin ainakin mulla.
No pikemminkin, seuraa 99,9 % ja kumppanin 0,01%. Ne on seurana sen ajan, kun ovat humalassa.
Seuraa löytyy taatusti kun "rima" ei ole liian korkealla. Jos sinulle käy humalainen sössöttäjä, on sitten kumpaa sukupuolta tahansa niin varmasti löytyy. Pelkkää sänkyseuraa saa, mutta laadusta ei sitten ole takeita.
Jos etsit jotain laadukkaampaa, onkin toinen juttu.
Naisen näkökulma
Hyvin helposti. Kun itse lopetin päihteet 14v sitten niin loppui naisetkin. Naiset tykkää miehistä mitkä ottaa kuppia.
Päihteetön mies on naiselle huuto ja kysymysmerkki. Tyypillinen pariutuminen alkaa juuri noista baareista. Eka kerta kännissä ettei kumpaakaan jännitä ja hävetä. Toinen kolmas etc... siitä se sitten lähtee.
Kyllä olen baarista löytänyt oman tyttöystäväni kaksi kertaa. Ekalla kerralla seurustelin 8 vuotta ja nyt jo 15 vuotta olen ollut naisen kanssa.
Kyllä mä löysin aikanaan, mutta olen kyllä sitä jo katunut moneen kertaan.
No jos et ole kranttu niin voit löytää seuraa helpostikin.