Kuinka suurella todennäköisyydellä baarista löytää seuraa/kumppanin?
En oo koskaan käynyt baarissa tai missään muussakaan ravintolassa, yökerhossa tai pubissa. En edes lavatansseissa.
Löytääkö tavalliset suomalaismiehet niistä naisseuraa kuinka helposti? Itse olen kyllästynyt yksinelämiseen ja haluaisin löytää naisen.
Kommentit (26)
Eivät naiset käy nykyään baarissa. Etenkään sinkut. Tämä muutos on tapahtunut lähivuosina.
Yksin saa nykyään istua.
Olen käynyt satoja ja satoja kertoja baareissa, yökerhoissa, kuppiloissa ja muissa ravitsemusliikkeissä. Ketään tai mitään en ole ikinä löytänyt. Kun en osaa ja kun ei taidot tai ulkonäkö riitä niin yksin ja ilman häiriötä saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tapaa toki baareissa ja pubeissa naisia, mutta ongelma on nykyään se, että ne naiset, jotka ovat mielenkiintoisia, ovat olleet monen muunkin miehen mielestä mielenkiintoisia jo aiemmin. Siis hieman kevytkenkäisiä ovat nämä naiset, mutta sinänsä ihan viehättäviä.
Niin mikä siinä on ongelma? Jonkun kauniin naisen pitäisi odottaa ikänsä just sinua? Minulle tulee miehet juttelemaan mutta se että kännissä juttelen jonkun kanssa, ei tarkoita että seurustelisin tai edes harkitsisin seksiä. Ehkä sadoista miehistä kiinnostuin aidosti yhdestä ja molemmat yllättyneitä siitä ettei kumpikaan ollut pitkään aikaan kenenkään kanssa. Jos on runsaasti valinnanvaraa niin aika harvoin oikeasti kiinnostuu kenestäkään. Se että miehet/naiset on kovin kiinnostuneita jostain kauniista/komeasta niin ei todellakaan tarkoita että he olisivat jatkuvasti kaikkien kanssa.
Mulla ollut 5 jonkin sortin suhdetta.
Kolme löytyi koulun penkiltä, ylä asteelta, lukiosta ja yliopistosta. Kestot 4kk, 4v, 1v.
Viimeisimmät kaksi löytyi töistä. Kestot 20v ja salakeissi nyt sivussa kestänyt jo 1v.
Baareista löytynyt jotain reilut 10 yhden illan hoitoa. Osa ennen avioliittoa, ja osa liiton aikana.
Löytyy jos haluaa ja etsii ja pitää silmät auki ja pilkettä..eikä ole sormus ainakaan haitannut
Nim. Ei-niin-luotettava N.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut 5 jonkin sortin suhdetta.
Kolme löytyi koulun penkiltä, ylä asteelta, lukiosta ja yliopistosta. Kestot 4kk, 4v, 1v.
Viimeisimmät kaksi löytyi töistä. Kestot 20v ja salakeissi nyt sivussa kestänyt jo 1v.
Baareista löytynyt jotain reilut 10 yhden illan hoitoa. Osa ennen avioliittoa, ja osa liiton aikana.
Löytyy jos haluaa ja etsii ja pitää silmät auki ja pilkettä..eikä ole sormus ainakaan haitannut
Nim. Ei-niin-luotettava N.
No kyllähän nainen nyt aina seuraa löytää.
Nuorena paras todennäköisyys löytää kumppani. Sen jälkeen enää seuraa.