040 92 -alkuisista numeroista soitellaan usein
En vastaile. Ei auta jos yhdelle numerolle laittaa eston, kun soittavat sitten toisesta saman alkuisesta.
Kommentit (12)
Tänään taas minullekin yritettiin 040 921-alkuisesta numerosta, en ehtinyt vastata. Puhelinmyyjiä ovat aiemmin olleet.
Vitamiinikauppiaita, sähköliittymän tyrkyttäjiä ja sähköhammasharjan tuputtajia.
Kokemusta on ainakin kymmenestä numerosta.😡
Myös Veronmaksajien keskusliitosta on joskus tullut soittoja. Hakevat sinne jatkuvasti työntekijöitä. Kuka hullu sellaista työtä tekee?
Kannattaa laittaa ne estot, niin ei tule.
+358409238155
AIG-vakuutusfirma, puhelu katkesi saman tien, kun kerran vastasin.
Laitoin sinne sähköpostia, kysyin miksi ei vastata. Kuulema tekninen vika.
Viikottainen soittaminen ja puheluiden katkominen on vallan tehokas tapa saada uusia asiakkaita?
Kysyin, mistä numeroni on saatu. Posti jakaa.
Kiitos Postille kiellosta huolimatta.
Miten helvetissä puhelimissa ei vieläkään ole ominaisuutta jolla voi blokata tietyn alkuiset numerot suoraan ilman että yksitellen pitää kaikki tehdä
Eikö sun puhelimessa saa laitettua estoon numeron alun perusteella. Itse estin kaikki Vattenfallin myyjät laittamalla estoon 4 ensimmäistä numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä puhelimissa ei vieläkään ole ominaisuutta jolla voi blokata tietyn alkuiset numerot suoraan ilman että yksitellen pitää kaikki tehdä
Kyllä niissä on. Eri asia sitten osaatko käyttää sitä. Minulla on vanha Huawein puhelin (halvin mahdollinen) ja jopa siinä on mahdollista estää alkuosan perusteella.
Ainakin yhteen aikaan tuonalkuiset livat puhelinmyyjiä. Et menetä paljoa jos et vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun puhelimessa saa laitettua estoon numeron alun perusteella. Itse estin kaikki Vattenfallin myyjät laittamalla estoon 4 ensimmäistä numeroa.
En tiedä saako ja jos saa niin miten. Honor mulla on
Veikkauksen johdosta yrittävät tavoitella.