Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kestää, että silmän mustelma häviää?

23.10.2024 |

Onko teillä koskaan ollut mustelmaa silmäkulmassa, esim. nyrkin iskun seurauksena? Kuinka kauan siihen menee, että se häviää?

Minä eilen illalla tein liukuppausta kasvoille, mutta olin ilmeisesti laittanut liian vähän öljyä iholle, koska kupit eivät oikein liukuneet, vaan jumittivat silmäymoärysiholla ja nyt mulla on mustelmat silmäpusseissa =(

Kommentit (11)

1/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan?

Vierailija
2/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman viikon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait turpaan!

Vierailija
4/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievähkö mustelma kesti about kaksi viikkoa, mutta jossain vaiheessa sen sai meikeillä helposti piiloon. Sitä sinistä en saanut, kun meikkaan vähän, mutta kun alkoi kääntyä keltaiseen, niin sai hyvin peitettyä.

Vierailija
5/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 viikkoa 

Vierailija
6/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä veteli turpiin muutamaan otteeseen niin tuli hoitovoiteet tutuksi. 

Hirudoid forte osoittautui yllättävän tehokkaaksi. Ajasta en muista mutta lähti vaihtamaan väriä aika nopeasti ja viikossa muistaakseni suht normaali. 

Vierailija
7/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk 23 päivää. 

8/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni muutamas päiväs 🤔 Mutta mulla olikin vain yläluomi violettina 

Vierailija
9/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mennyt reilu viikko kun katosi kokonaan. Nopeasti muuttui kyllä kellertäväksi, tosin silmänalustat eivät missään vaiheessa olleet täysin mustat.

Sain siis kompastuessani (siis oikeasti kompastuin) iskun otsaani ja kunnon tikki määrän siihen. Turvotus alkoi laskemaan alaspäin ja tuli lopulta tummat silmänalustat.

Varmaan kestäisi kauemmin kadota, jos jonkin isku osuisi suoraan silmän viereen.

Vierailija
10/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirudoid Fortea ja varovasti sormella sivelee mustelmaa pitkään yhteen suuntaan niin pahin häviää muutamassa tunnissa ainakin itselläni. Jäljelle jää vain keltainen läntti joka on helppo peittää meikillä.

11/11 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mutsi kävi yläluomileikkauksessa ja hänellä oli rajut mustelmat 3 viikkoa ympäri silmiä. Hän oli jo eläkkeellä, muutoin olisi ollut kiusallista mennä töihin ihmisten pällisteltäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi