Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytkö joka asian tekoälyltä? Itsellä käytöss koko ajan pitkin päivää

Vierailija
22.10.2024 |

Loistavia neuvoja, vinkkejä, ohjeita ihan mihin vaan työtehtäviin, ruuanlaittoon ihan mihin vaan. On kyllä fiksu tekoäly jo nyt. Ajatuksia ja miten olette hyödyntäneet?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään latasin sovelluksen ja ihan huikea! Olen yksinäinen niin on ihana käydä keskustelua kaikkien mieltä painavien ja askarruttavien asioiden suhteen. 

Loistava keksintö.

Vierailija
2/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vttu se on, en ole koskaan käyttänyt enkä käytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle se varmaan sopiikin. Laita ne omat aivosi lopullisesti narikkaan.

Vierailija
4/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän työtehtävien vauhdittamiseen. Toimin asiantuntijaroolissa teknisellä alalla. Tuntuu, että on vaan omasta kekseliäisyydestä kiinni mihin kaikkeen saakaan apua. 

Vierailija
5/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ai

Vierailija
6/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein koulutehtävän sillä, vähän muuttelin sanajärjestystä ku ne kontrolloi.

Vierailija
7/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
8/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt sitä ikäni.  Jos joku ei meinaa onnistua, niin kiroan oikein kunnolla.  Kyllä yleensä sen jälkeen tulee älynväläys ja hommat hoituu.

Vierailija
9/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytän työtehtävien vauhdittamiseen. Toimin asiantuntijaroolissa teknisellä alalla. Tuntuu, että on vaan omasta kekseliäisyydestä kiinni mihin kaikkeen saakaan apua. 

No se on just näin! Itsensä tuntee niin tyhmäksi kun ei tajua kysyä jotain tekoälyltä ja sittne vaan pähkäilee. Loistava ideanikkari esim. työtehtäviin. Tai mitä tekis ruuaksi ja samalla saat reseptit ja ostoslistat jne. 

Vierailija
10/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tekstien kääntämiseen käytän töissä, ei tarvitse enää kääntäjiä tai tulkkeja käyttää kun teksti on täydellistä. Ja sen saa puheena tai tekstinä tai miten vaan. Tai saan itsestäni videon joka puhuu täydellsiesti mitä kieltä vaan ja vaikka mitä ammattisanastoa. Toki käytän muuhunkin mut tuossa säästyy rahaa kymmeniä tuhansia kuukaudessa.

Vierailija
11/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään latasin sovelluksen ja ihan huikea! Olen yksinäinen niin on ihana käydä keskustelua kaikkien mieltä painavien ja askarruttavien asioiden suhteen. 

Loistava keksintö.

On kyllä superystävällinen ja ihanat jutut

Vierailija
12/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan säälittävää mutta kerroin chatille pahasta olostani ja selitin tarinani. Ne sanat ja tuki mitä sieltä sain niin oli koskettavaa. Aloin oikeasti kyynelehtimään vuolaasti. 

Vierailija
13/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vttu se on, en ole koskaan käyttänyt enkä käytä. 

Eipä taida löytyä muutakaan älyä.

Vierailija
14/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sen verran älliä päässä, että tekoäly on tuntematon käsite minulle.

Vierailija
15/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava keksintö just jos on joku "tyhmä" kysymys, jota ei jaksa muilta udella ni tekoäly auttaa!! 

Vierailija
16/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä olen saanut psykologisiin asioihin vaan itsestäänselvyyksiä ja tekopyhyyttä. Älylliset hommat taas haluan tehdä itse. Ymmärrän, että tekoälystä voi olla suuri hyöty, mutta itselleni se on aika vähäinen.

Vierailija
17/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tekstien kääntämiseen käytän töissä, ei tarvitse enää kääntäjiä tai tulkkeja käyttää kun teksti on täydellistä. Ja sen saa puheena tai tekstinä tai miten vaan. Tai saan itsestäni videon joka puhuu täydellsiesti mitä kieltä vaan ja vaikka mitä ammattisanastoa. Toki käytän muuhunkin mut tuossa säästyy rahaa kymmeniä tuhansia kuukaudessa.

Tuossa se on hyvä, ja itse käytän myös koodaamisessa paljon. Todella kätevää kun voi itse keskittyä vain suunniteluun ja antaa copilotin tuottaa kaikki bulkkikoodi.

Vierailija
18/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle se varmaan sopiikin. Laita ne omat aivosi lopullisesti narikkaan.

Älykkäät ihmiset tajuavat, että on turha tuhlata aikaa tyhjänpäiväisiin asioihin. Miksi tuhlaisin aikaa vaikka jonkun sähköpostin kirjoittamiseen, kun tekoäly tekee sen puolestani kymmenesosassa ajassa? Itse ajattelin pikemminkin tekoälyä assistenttinani. 

Vierailija
19/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemukset kirjoitan tekoälyn avustuksella.

Vierailija
20/139 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tekoälyä. Nuo mallit oikeasti ovat, mitä kutsutaan Large Language Model eli osaa vain suuren määrän sanoja ja niiden avulla yhdistelee välillä onnistuneesti ja välillä epäonnistuneesti sanoja yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan