Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova uupumus, hg oli laskenut 140 -> 120, voinko vaan syödä rautaa vai pitääkö käydä lääkärissä?

Vierailija
22.10.2024 |

En ole paljoa saanut lääkäristä muuta kuin masennuskyselyjä ja epäilyjä oireista, niin ei huvittaisi maksaa taas tyhjästä jos asia hoituu itsenäisesti. Teetätin testin omalla rahalla ilman hoitokontaktia

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syödä.

Vierailija
2/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on edelleen hb, hyvä iänikuinen rautahullu.

Vierailija
4/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 on ihan hyvä hb

Vierailija
5/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120 on ihan hyvä hb

Näin itsekin ajattelin, se vaan laski nyt puolessa vuodessa ja olen ollut todella voimaton. Vuosikausia ollut 135-140

Vierailija
6/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on edelleen hb, hyvä iänikuinen rautahullu.

ikinä ei ole ollut mitään rautaongelmia ennen

Vierailija
7/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin johtuu uupumus hempparista. Minä olen aivan paskana, pääsen hädin tuskin sängystä ylös - aina en pääsekään. Hemppa 150.

Vierailija
8/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin johtuu uupumus hempparista. Minä olen aivan paskana, pääsen hädin tuskin sängystä ylös - aina en pääsekään. Hemppa 150.

No minä en ole koskaan ollut uupunut, nyt on silmän aluset mustat kuin yötaivas jne ja hemoglobiini tullut nopeasti alas. 

Vierailija
9/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120 on ihan hyvä hb

Näin itsekin ajattelin, se vaan laski nyt puolessa vuodessa ja olen ollut todella voimaton. Vuosikausia ollut 135-140

Tutkittava,voi olla sisäistä verenvuotoa noin nopeassa laskussa ja vaikka vakava sairaus.

Vierailija
10/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravat sinut pihalle. Ei ne tee siellä julkisella puolella varmaan muuta. Kannattaa kuitenkin yrittää. Tod.näk ei resurssit riitä. Jos laskee jonnekin alle 80 niin sit alkaa tapahtuu. verta saat ym. Mulla ferritiini alle 10. Mutta hemoglobiini kun on 112 niin mitään ei tehdä. Yksityiselle pitäisi mennä heti kun saan rahat kasaan.

Vierailija
11/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120 on ihan hyvä hb

Tutkittava,voi olla sisäistä verenvuotoa noin nopeassa laskussa ja vaikka vakava sairaus.

Yhdellä HB-laskijalla oli nimittäin paksusuolen syöpä.

Vierailija
12/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymykseen voi olla tuhat eri syytä. Voit syödä rautatabletteja, ei ne ainakaan haittaa. Yksi mikä mulla tuli mieleen, on kilpirauhasen liikatoiminta. Oletko ollut kovassa stresissä ja/tai ruumiillisessa rasituksessa viime aikoina? 

Vierailija
13/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymykseen voi olla tuhat eri syytä. Voit syödä rautatabletteja, ei ne ainakaan haittaa. Yksi mikä mulla tuli mieleen, on kilpirauhasen liikatoiminta. Oletko ollut kovassa stresissä ja/tai ruumiillisessa rasituksessa viime aikoina? 

Molempaa on ollut, urheilun lopetin pariksi kuukaudeksi kun ei ollut voimia. En siis koe itseäni varsinaisesti väsyneeksi niin että nukuttaisi, vaan voimattomaksi ja uupuneeksi. Kun olisi maratoni alla koko ajan. Stressi on tullut vasta nyt, 

Vierailija
14/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Kysyisitkö lääkäriltä lupaa syödä isompia annoksia pinaattilettuja tai punaista lihaa? 

Vierailija
15/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauravat sinut pihalle. Ei ne tee siellä julkisella puolella varmaan muuta. Kannattaa kuitenkin yrittää. Tod.näk ei resurssit riitä. Jos laskee jonnekin alle 80 niin sit alkaa tapahtuu. verta saat ym. Mulla ferritiini alle 10. Mutta hemoglobiini kun on 112 niin mitään ei tehdä. Yksityiselle pitäisi mennä heti kun saan rahat kasaan.

En minä ole yksityiseltäkään apua saanut

ap

Vierailija
16/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ikäsi? Kaverin faijalle oli syöpä suolistossa, joka huononsi hb.tä. Leikattiin ja nyt ok. 

Vierailija
17/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Jos olet nainen hb on viitearvoissa, mutta jos olet mies 120 on aivan liian matala .

Vierailija
18/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla ei rautapuutetta paranneta, valitettavasti.

Vierailija
19/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei aikuinen ihminen tiedä, että se lyhenny on hb? Muutenkin tuo sun hb on edelleen sitä luokkaa, että ei ole mitään hätää. 

Olet vain typerä trolli.

Vierailija
20/38 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei aikuinen ihminen tiedä, että se lyhenny on hb? Muutenkin tuo sun hb on edelleen sitä luokkaa, että ei ole mitään hätää. 

Olet vain typerä trolli.

kiitos kun nostit ketjuani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän