Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka tätä ei saisi sanoa, niin sanon kumminkin: lapsi lopetti läheisyyden ja seksin avioliitossamme

Vierailija
22.10.2024 |

Ei enää läheisyyttä eikä seksiä, kun vaimo laittaa kaiken huomion lapseen. Kun lapsi on hoidossa mummolassa, vaimo haluaa vain nukkua tai maata ja kaikki aloitteeni tyrmätään väsymykseen vedoten. Vetelen sitten käteen kun muutakaan ei ole tarjolla. 

Liitto on sinänsä toimiva, jos sen mittariksi ottaa muun. Hän hoitaa äidin hommansa hyvin ja minäkin uskoisin olevani hyvä isä. Mutta onhan tämä iso muutos. Lapsi ei ole enää vauva, vaan 5-vuotias, mutta asiat eivät ole palanneet ennalleen. Eniten harmittaa se että kun meillä on kahdenkeskistä aikaa, vaimo alkaa puhumaan lapsesta ja se siitä lämmittelystä. Ikään kuin sillä lapsella olisi mitään hätää mummolassa. Alkaa tuntua että se on tekosyy seksin ja hauskanpidon välttämiselle. Ja vaimoni oli ennen lasta todella halukas ja spontaani.

Saa kivittää.

Kommentit (969)

Vierailija
21/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tapahtui meilläkin, kaikki aika ja energia meni siihen arjen pyörittämiseen. Siinä menikin sitten sen kymmenen vuotta, kunnes alkoi molempia kiinnostamaan uudestaan. Tässä tapauksessa molemmat oli samoilla linjoilla.

Vierailija
22/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi heteroparisuhde, joka perustui jo alun alkaen vain ja ainoastaan seksiin ja kaatuu, kun seksi loppuu. Ylläri.

Normaali romanttinen suhde kaatuu siihen, että romantiikka puuttuu. Ainakin ihmisten ollessa vielä verrattain nuoria. En tiedä, mikä pointtisi oli, kun otit puheeksi tilanteen heterouden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko! Hän ei tule muuttumaan paremmaksi enää koskaan.

Vierailija
24/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää ettei toinen saa enää mitään läheisyyttä eikä seksiä, mutta asiasta ei saisi edes puhua eikä pettääkään saa! Olen nainen ja elin vuosia ilman seksiä liitossa, sitten erosin ja sillä ongelma ratkesi. Ei ketään voida vaatia elämään ilman rakkautta, seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
25/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhevälit eivät ole ihan kunnossa jos tuosta ei voi keskustella vaimon kanssa. 

Vierailija
26/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa alkaa suunnitella eroa. Ei se tuosta enää parane. Itse sinnittelin liian pitkään tuollaisessa liitossa. Ja vaimo oli mukamas kauhean yllättynyt kun halusin eron.

Vierailija
27/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
28/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, viestisi perusteella, et ole puhunut asiasta paljon vaimosi kanssa(?) Tee tiettäväksi, että asia häiritsee sinua etkä ole tyytyväinen parisuhteeseen. Jos mikään ei muutu, harkitsisin rakastajattaren ottamista tai avioeroa. 

No kieltämättä se puhuminen asiasta jää kun tulee heti se torjunta. Minua vi tuttaa sen verran, että annan olla, en jaksa alkaa kiukuttelemaan kun se ei mitään auta enkä minä voi ketään pakottaa tietenkään. Kyllähän se vaimo sen minun pettymyksen huomaa, mutta ei se silti minulle mitään siitä sano vaan on hiljaa itsekin. Eli asia on hänelle ihan tietoista. 

ap

Vierailija
29/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi heteroparisuhde, joka perustui jo alun alkaen vain ja ainoastaan seksiin ja kaatuu, kun seksi loppuu. Ylläri.

Normaali romanttinen suhde kaatuu siihen, että romantiikka puuttuu. Ainakin ihmisten ollessa vielä verrattain nuoria. En tiedä, mikä pointtisi oli, kun otit puheeksi tilanteen heterouden. 

Seksi ja romantiikka eivät ole synonyymi. Usein niillä ei ole juuri .mitään tekemistä toistensa kanssa. Parisuhteissa viettely saattaa puolin ja toisin olla tasoa "miten olisi?".  Siitä on romantiikka kaukana.

Vierailija
30/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstan akat oikeasti niin tyhmiä, että suhteen edetessä MIES HALUAA JA NAINEN antaa. Ei hyvää päivää, herätkää.

Tämä, miehet haluaa samalla tavalla toista kuten naisetkin. Melaa jos ei saa ylös tylsän vaimon kanssa, niin se on alamäkeä...

Vierailija
31/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys ja seksi ovat tärkeä osa parisuhdetta. Ja jos toinen ne yksipuolisesti lopettaa, niin suhde on hajalla.

Vierailija
32/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidatko puolet kotitöistä? Monet isät eivät kuulemma ymmärrä sitä, että vaikka vaimo on ehkä hoitanut kaikki kotityöt ollessaan kotiäitinä, hän ei koe reiluksi sitä että homma jatkuu niin vielä sittenkin kun vaimo palaa takaisin töihin tai opiskelemaan. Koko perheen kotitöiden tekeminen yksin töiden päälle uuvuttaa eikä takuulla kiinnosta seksi.

Eli terveessä avioliitossa vaimo palkitsee miehen seksillä, kun hoitaa tietyn määrän kotitöitä? Eli nainen on käytännössä prostituoitu? 

Ei vaan terveessä parisuhteessa ymmärretään, että myös vaimo tarvitsee aikaa palautua töistä. Vapaa-aika ei ole miesten etuoikeus. Seksi liittyy asiaan niin, että jos vaimo ei tunne olevansa arvostettu tai jos hän on uuvuksissa, ei ole haluja seksiin.

Vierailija
33/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että homot tykkäisi siitä jos toinen osapuoli lopettaisi yhtäkkiä seksin ja toinen haluaisi? Epäilen.

Vierailija
34/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, viestisi perusteella, et ole puhunut asiasta paljon vaimosi kanssa(?) Tee tiettäväksi, että asia häiritsee sinua etkä ole tyytyväinen parisuhteeseen. Jos mikään ei muutu, harkitsisin rakastajattaren ottamista tai avioeroa. 

No kieltämättä se puhuminen asiasta jää kun tulee heti se torjunta. Minua vi tuttaa sen verran, että annan olla, en jaksa alkaa kiukuttelemaan kun se ei mitään auta enkä minä voi ketään pakottaa tietenkään. Kyllähän se vaimo sen minun pettymyksen huomaa, mutta ei se silti minulle mitään siitä sano vaan on hiljaa itsekin. Eli asia on hänelle ihan tietoista. 

ap

Siinä tapauksessa suhteella ei voi olla tulevaisuutta. Kuten sanoin, rakastajatar tai avioero, jos kerran seksittömyys häiritsee eikä vaimosi välitä. 

Vierailija
35/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattaa alkaa suunnitella eroa. Ei se tuosta enää parane. Itse sinnittelin liian pitkään tuollaisessa liitossa. Ja vaimo oli mukamas kauhean yllättynyt kun halusin eron.

Kyllä, ero ja viikko-viikko systeemi. Pääsee vaimokin etsimään itselleen oikean miehen. 

Vierailija
36/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua edes ajatella eroa lapsen takia, koska muuten kaikki toimii hyvin ja perheenä olemme hyvä. Mutta seksiä ei ole.

ap

Vierailija
37/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te lopetatte seksin. Ei lapsi. Älä syytä lasta. Monilla hommat hoituu vaikka olisi monta lasta. Puhu vaimolle mutta älä vihaisena tai syyllistäen koska se ei seksiä lisää. Kunnon keskustelu. 

Vierailija
38/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä kun vaimo tutustui lähi-idän p a r t a l a p s e e n? 

Vierailija
39/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeesti  pullukat naiset tajua, että netistä löytyy paljon parempaa. JA hyvä niin!

Vierailija
40/969 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On törkeää ettei toinen saa enää mitään läheisyyttä eikä seksiä, mutta asiasta ei saisi edes puhua eikä pettääkään saa! Olen nainen ja elin vuosia ilman seksiä liitossa, sitten erosin ja sillä ongelma ratkesi. Ei ketään voida vaatia elämään ilman rakkautta, seksiä ja läheisyyttä.

Kyllä voi.

Vaimoni sanoi, et lapset on tehty, ja hän päättää viimekädessä, minkä verran harrastetaan.

Ensin ajoi vuodeksi sohvalle nukkumaan.

Sitten vähensi romantiikan, ja lopulta katkaisi seksin.

Ja ettei liikuntaa, yhdessä tarvi harrastaa, miehen iloksi.

Olisin halunnut arkiliikuntaa yhteiseksi iloksi, ihan tavanomaista.

Ihan turha aliarvioida naisia, kyllä ihan sohvaan ja kännykkään uppoutumalla voi parisuhteen pilata.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi