Työnhakija! Muistathan, että vain laadukkaalla video-CV:llä sinulla on kunnon työllistymismahdollisuudet
Vaikka video-CV:n tekeminen ahdistaa tai nolottaa, niin se ei ole pätevä syy jättää video-CV tekemättä.
Epämukavuusalueelle on mentävä.
Vaadin jokaiselta työnhakijalta vähintään kolme minuuttia kestävän video-CV:n.
Kommentit (69)
Video CV: uusi tapa saada rasismi ja ikäsyrjintä kasvamaan työmaailmassa. Voidaan sitten öyhöttää miten jotkut ryhmät ei tee töitä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hakeutumassa tubettajaksi tai instabeibeksi joten en tee videoita hakemuksiin.
Monessa työssä ulkonäkö on tärkeää esim myyntityö ja asiakaspalvelu
Ap
Ei ole kummassakaan, vaan työkokemus ja se ettei menetä hermojaabmn hankalien asiakkaiden kanssa. Ulkonäkö edellä ei asiakaspalvelussa pärjää
Kyllä moni firma ajattelee imagoaan eikä palkkaa rumaa työntekijää, esim. Stockmann, Louis Vuitton, Sokos yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hakeutumassa tubettajaksi tai instabeibeksi joten en tee videoita hakemuksiin.
Ap
Höpöhöpö. Minä olen asiakaspalvelussa j ruma kuin mikä. Suurin osa tekee etänä. Tiskillä käy yksi mummo viikossa.
Tämän takia opiskelin ja toimin asiantuntijana, ei tuollaisia pelleilyjä kuten video CV.
Jos en saa työtä ilman videokuvaa itsestäni, niin en taatusti saa sitä sen kanssakaan! Kyllä se meikäläisen pärstän näkeminen saa videon lentämään rekryn roskakoriin ensimmäisen sekunnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höpöhöpö. Minä olen asiakaspalvelussa j ruma kuin mikä. Suurin osa tekee etänä. Tiskillä käy yksi mummo viikossa.
Minäkin olen ruma kuin mörön pylly ja tein vuosikausia asiakaspalvelua/myyntiä ihan kasvokkain ja olin siinä hyvä ja pidetty. Itse lähdin muista syistä, työnantaja olisi halunnut pitää ja kyselee vieläkin takaisin.
Te- keskus tai heidän alihankkijansa pakottaa työttömiä tekemään noita video-cv:tä. Itse palkkailen keittiöön työntekijöitä sillloin tällöin ja video-cv.tä on alkanut tippumaan.
Hyvänen aika miten noloja ne ovat!!! Sen paniikin ja häpeän näkee ja kuulee pitkälle niistä videoista. Mä en usko, että näistä ihmisistä suurinosa edes itse osaisi kuvata, edata ja lähettää edes moista. Järjetön myötätunto oikeasti heitä kohtaan. Niissä käydään jo taistelua inhimillisyyden kanssa.
Ei meidän hommissa se ulkonäkö nyt niin nököä. Kunhan ymmärtää hygienian päälle ja osaa hommansa.
Miettinyt, että seuraavalla kerralla pitää laittaa ilmoitus, että perinteinen CV riittää.
Etkö sä oo vieläkään löytänyt työntekijöitä firmaasi? Voivoi, kokeile jos vaikka Thaimaasta löytyisi sopivan näköisiä.