Työnhakija! Muistathan, että vain laadukkaalla video-CV:llä sinulla on kunnon työllistymismahdollisuudet
Vaikka video-CV:n tekeminen ahdistaa tai nolottaa, niin se ei ole pätevä syy jättää video-CV tekemättä.
Epämukavuusalueelle on mentävä.
Vaadin jokaiselta työnhakijalta vähintään kolme minuuttia kestävän video-CV:n.
Kommentit (69)
Onanoitko niitä videoita katsellessasi?
Vierailija kirjoitti:
Onanoitko niitä videoita katsellessasi?
Kyllä
T. Ap
Kunnolliset lukutaitoiset henkilöstöhallinnon osaajat eivät enää hoida rekrytointia, joten homman hoitavat vain kuvien katseluun pysyvät. Substanssiosaamista ei edes osata varmistaa. Jos pomoa ei kiinnosta tavata työntekijää, ei työntekijääkään kiinnosta pomon tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa lukea?
Yleinen olemus ja ulkonäkö on tärkeää minun tarjoamassa työssä
Ap
Joo joo. Ja minä esimiehestä sekä työpisteestäni samanlaisen. Palaillaan
Video-cv-hullu on palannut palstalle.
Syrjiminen ulkonäön perusteella on kiellettyä.
Haetko tv-juontajaa tai miksi pitäisi osata esiintyä videolla?
Varasta tai osta tavaratalon vaateosastolta sovitusnukke, meikkaa ja vaateta se mieleisesi näköiseksi ja ongelmasi on ratkaistu.
Taas? Kuinka monta kertaa sä aiot vielä tällä palstalla tämän asian ilmoittaa? Onko sulla jokin pakkomielle videoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hakeutumassa tubettajaksi tai instabeibeksi joten en tee videoita hakemuksiin.
Monessa työssä ulkonäkö on tärkeää esim myyntityö ja asiakaspalvelu
Ap
Ei ole kummassakaan, vaan työkokemus ja se ettei menetä hermojaabmn hankalien asiakkaiden kanssa. Ulkonäkö edellä ei asiakaspalvelussa pärjää
Olipa hyvä vitsi. Trollit sikseen. Oma CV on aina ollut niin minimaalinen ja perus, oikeastaan askeettinen ja sillä on saatu useammin töitä kun ei ole
Ketään ei liiemmin kiinnosta vaatimuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa lukea?
Yleinen olemus ja ulkonäkö on tärkeää minun tarjoamassa työssä
Ap
Olet siis sutenööri?
Ammattitaidolla ei siis ole mitään tekemistä työn tekemisen kannalta. Pääasia että näyttää nätiltä?