Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Aadalla vaikuttaa olevan ikäisekseen huomattavan löysä leuan alus... Tai siis sellainen helttamainen. Pisti silmään...
Öö kaikki parhaimmat naiset on nyt tiputettu, kerta Venla tippui. Mielestäni Maija, Aada ja Venla olisivat olleet vaimomatskua. Nyt tuo mustasukkainen Monica ainakin jo pihalle ja tyrkky Vivianna myös, kiitos!! En usko, että kenenkään näiden kanssa tulee lopulta romanssia.
Kunnianloukkauksesta säädetään rikoslain 24 luvun 9 :ssä. Pykälän mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Fanni on noista jäljellä olevista naisista ehdottomasti viehättävin. Pieni ja siro, luonnollisen näköinen. Mutta onneksi mielipiteitä ja kauneuskäsityksiä saa olla monenlaisia. Itse arvostan tuollaista tavallista nättiä naista.
M42
Voi bro,ei kyllä itsellä ottais eteen sitten millään. Se verran tuvan eukko-vibat tulee, ihanku Niskavuori -elokuvasta..kaulin käteen ja kellä sit viisari heilahtaa niin heilahtaa🙄😅.
Ehkä tää on sit joku sukupolvijuttu. Tällaiselle keski-ikäiselle huulitäytteet, hiuslisäkkeet ja muut näyttää vaan tosi kummallisilta. Esim. Vivianna, joka olis mielestäni kauniimpi niitä ilman. Mun silmä on tottunut tavallisen näköisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aada on kaunein. Aada kolho kasvoista. Muut ihan perus nättejä.
M36
Kolho? Kolho tarkoittaa rumaa, isoluista, isoa ihmistä.
Fanni on oikeesti todella vaikea tapaus, pelottavaa ja ahdistavaa kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Fanni on noista jäljellä olevista naisista ehdottomasti viehättävin. Pieni ja siro, luonnollisen näköinen. Mutta onneksi mielipiteitä ja kauneuskäsityksiä saa olla monenlaisia. Itse arvostan tuollaista tavallista nättiä naista.
M42
Voi bro,ei kyllä itsellä ottais eteen sitten millään. Se verran tuvan eukko-vibat tulee, ihanku Niskavuori -elokuvasta..kaulin käteen ja kellä sit viisari heilahtaa niin heilahtaa🙄😅.
Ehkä tää on sit joku sukupolvijuttu. Tällaiselle keski-ikäiselle huulitäytteet, hiuslisäkkeet ja muut näyttää vaan tosi kummallisilta. Esim. Vivianna, joka olis mielestäni kauniimpi niitä ilman. Mun silmä on tottunut tavallisen näköisiin ihmisiin.
Okay, there's a foot for every (s)hoe.
Ne ketkä on päässeet kotiin, olkaa iloisia, ei ole Joonas hyvää aviopuolisomatskua.
Hyi kun tulee paha mieli kun lukee näitä kommentteja. Ei ihme, että moni kokee epävarmuutta ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Fanni on oikeesti todella vaikea tapaus, pelottavaa ja ahdistavaa kuunneltavaa.
Miks tuosta emännästä jauhetaan koko ajan 🤮?!
Harmi kun Aada tippui,hän on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun tulee paha mieli kun lukee näitä kommentteja. Ei ihme, että moni kokee epävarmuutta ulkonäöstään.
Ei ole pakko lukea. Olen itse kaunis, ei rumaksi kukaan ole sanonut. Ihmettelen vaan että tällaisessa produktiossa ei ole kuin yksi kauneusstandardit täyttävä nainen koko sarjassa ja muut sit tuollaisia vuorenpeikkoja? 👹 Kyllä kai ihmisillä saa olla mielipide estetiikasta!
Nopeasti vilkaistuna tänäkin iltana tullut useampi kirjoitus, jotka täyttävät/saattavat käytää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Miettikää kahdesti, mitä kirjoitatte nettiin. Tämäkään ei ole täysin anonyymi palsta.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Aada tippui,hän on kaunis.
Taas yksi likimäköinen katsoja lisää🤓!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku se bachelor on saanut pillua joltain naiselta.
Varmaan jossain kohtaa,mutta sitä ei ehkä näyte. Pusuja vaan😚 ja niistäkin saadaan kunnon poru aikaan. 2 n**kerin suukkoa oli oikee 😹😹.
Toi on jo ihan sairas kommentti. Mee häpeämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain kohtaa,mutta sitä ei ehkä näyte. Pusuja vaan😚 ja niistäkin saadaan kunnon poru aikaan. 2 n**kerin suukkoa oli oikee 😹😹.
Toivottavasti sinusta tehdään rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on jo ihan sairas kommentti. Mee häpeämään
Hauskapa😃. Ja osuva. Mee hei äitisi selän taakse piiloon tai kirkkoon jos hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Fanni on? Voisi olla Bachelorin äiti.
Sama tuli mieleen, kun istuivat sohvalla ja Fanni kaakatti.
Hirveä ja seksitön haahka! Olisko tuolla jo 3 yh-mammaa? Onneksi Joonas on ilo silmälle😊. Varmaan, koska lesta-perheestä ei katso ulkonäköä vaan. Selittää naisten tasoa sekin.
Kukaan ei halua lesta-miestä. Se selittää naisten tason.
Joo, mut Joonas on kuuma sentään, kyllä sitä aika moni haluaa😆🔥! Lesta tai ei,eronnut anyway uskostaan ilmeisesti.
Joo uskostaanon eronnut, kun eihän muuten muita naisia katsoisi jaan ja tuon ikäisenä olisi jo liuta lapsia. Mutta ei juurikaan parempi, kun usko korvaantunut kaikenlaisilla höppäjutuilla korteilla sun muina.
Maija olisi voinut olla vaimomatskua. Harmi kun putosi. Löytää varmasti jonkun paremman miehen itselleen.