Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Fanni on? Voisi olla Bachelorin äiti.
Jos elänyt kovan elämän, niin näkyyhän se kasvoilla.
Millä tavalla kovan elämän?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi ei ollut Fannilta hyvä päätös pimittää tota lapsiasiaa noin pitkään. Tollanen yllätetyks tuleminen voi jättää toiselle ihmiselle aika turvattoman olon, ja lässäyttää tunteet.
Eihän sillä Fannilla muutenkaan mitään mahkuja ollut.
Anni putoaa takuulla, eihän tuosta tule mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Vivianna edes ole mikään erityisen feikki. Usein esiintyy ilman meikkiä tiktokissa/somessa
Järkytyin minkä näköinen se oli viimeisimmässä jaksossa ilman meikkiä aamulla. Ero kuin yöllä ja päivällä!
Meikit naamassa hauskan näköinen, ilman meikkiä ja lisäkkeitä haaskan näköinen. 😂 (Savolaista huumoria)
Kaunein silti,oletko katsonut muita? Ainoastaan leuhkan oloinen luonne. Miksi Joonas noista ottaisi kosmopoliittina Hollywood -miehenä ketään? Esim.lähäri yh-äidin,joka maahanmuuttaja -taustalla? Kertoo tasosta, jota ohjelmaan saatu. Ihan siis viihdettä,mutta veikkaan ettei Joona in real life vaimoa noista kestään ota🤦🏽.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Fannin ex tummaihoinen
Näitä afrikaanereita eurooppalaisperäisiä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen, kun istuivat sohvalla ja Fanni kaakatti.
Samaa mietin, ei varmaan paljoa ikäeroa, mutta toiset ovat jo nuorena "vanhan" oloisia, puhetapa tai muu sen herättää. Toki muutoinkin tyyli ja jos on jotenkin "ylijärkevän" oloinen tai ehkä jämähtänyt tapa elää, se herättää tuollaisen ajatuksen. Itse en jaksaisi kuunnella tuota Fannia 5min pitempää, sori nyt vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi belle on ruma
Mun mielestä se on ylivoimaisesti kaunein.
Minusta Belle on hyvin kaunis, mutta miten vertaat erinäköisiin? En sanoisi ketään ylivoimaisesti kauneimmaksi, mutta useaa kauniiksi.
Miksi ihmisiä pitäisi vertailla tai laittaa järjestykseen, lapsellista.
Niin. Minun mielestäni hän on noista naisista kaunein. Muut saavat vapaasti olla mitä mieltä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen, kun istuivat sohvalla ja Fanni kaakatti.
Hirveä ja seksitön haahka! Olisko tuolla jo 3 yh-mammaa? Onneksi Joonas on ilo silmälle😊. Varmaan, koska lesta-perheestä ei katso ulkonäköä vaan. Selittää naisten tasoa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Vivianna edes ole mikään erityisen feikki. Usein esiintyy ilman meikkiä tiktokissa/somessa
Järkytyin minkä näköinen se oli viimeisimmässä jaksossa ilman meikkiä aamulla. Ero kuin yöllä ja päivällä!
Meikit naamassa hauskan näköinen, ilman meikkiä ja lisäkkeitä haaskan näköinen. 😂 (Savolaista huumoria)
Höpö höpö, ei ole ero kuin yöllä ja päivällä. Nyt vaikutat kateelliselta.
Veikkaan et Joonas on tullu hakemaan uralleen vähän nostetta, kuin niinkään loppuelämän vaimoa
Fannin kasvot ovat vanhasta puusta veistetyt. Mutta sellaiset ihmiset, jotka näyttävät vanhoilta nuorena, näyttävät vanhoina usein nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elänyt kovan elämän, niin näkyyhän se kasvoilla.
Millä tavalla kovan elämän?
Olihan hän harjoitellut sitä voimistelua olympistasollakin jo niin paljon, ettei fysiikka kestänyt. Ja sitten ollut avioliitossakin näitä ongelmia siellä Eteläisessä Afrikassa. Nämä nyt ainakin. Ja kun ei ole noita ylimääräisiä kiloja tuomassa pyöreyttä
Mun mielestä Fanni on noista jäljellä olevista naisista ehdottomasti viehättävin. Pieni ja siro, luonnollisen näköinen. Mutta onneksi mielipiteitä ja kauneuskäsityksiä saa olla monenlaisia. Itse arvostan tuollaista tavallista nättiä naista.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi belle on ruma
Minusta Belle on hyvin kaunis, mutta miten vertaat erinäköisiin? En sanoisi ketään ylivoimaisesti kauneimmaksi, mutta useaa kauniiksi.
Niin. Minun mielestäni hän on noista naisista kaunein. Muut saavat vapaasti olla mitä mieltä haluavat.
Sinun mielipiteelläsi ei ole väliä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi belle on ruma
Taitaa olla näössä vikaa. Sokeakin näkee että Vivianna tämän hetken kaunein. Luonteesta vaikea sanoa onko ihan bimbo.
Anni ja Monica ei oikein taida ymmärtää kupletin juonta tai sitten eivät kestä pettymyksiä.
Huvittaa, että Aada luule tippuvansa sen takia että hänen yksilödeitit varastettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi belle on ruma
Jäi jo alkujakson kävelyssä Joonaksen luo mieleen ne mahamakkarat esillä mekossa. Ja jotkut täällä kiinnitti huomiota myös roikkuviin alleihin. Ja kaikki reilusti alle kolmekymppisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi belle on ruma
Sinun mielipiteelläsi ei ole väliä.
Eri
Jätä lukematta. Vastasin tuohon ilkeään viestiin, jossa haukuttiin Bellaa rumaksi.
Mun mielestä toi ei ollut Fannilta hyvä päätös pimittää tota lapsiasiaa noin pitkään. Tollanen yllätetyks tuleminen voi jättää toiselle ihmiselle aika turvattoman olon, ja lässäyttää tunteet.