Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
1681/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viviannan ulkonäkö muistuttaa Jutta Larmia

Tottakai muistuttaa, koska samankaltainen "rakennettu ympäristö" samasta muotista. Modernia kloonausta, jonka kloonattava rikkinäinen raasu itse shoppaa.

Ei muistuta yhtään, sillä tämä Vivianna on kaunis ja huoliteltu. Homssuinen Larm on ihan eri sarjassa. Osta silmälasit kovilla vahvuuksilla.

Vierailija
1682/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kanssa Fannista. Nätti ja ilman meikkiä myös. Onneksi ei ainakaan vielä ole mennyt pilaa kasvojaan millään lisäaineilla. No Joonas valitsee kenet valitsee. Tuskin siitä tulee mitään vuosisadan rakkautta. Kundi tottunut menemään ja tuskin pitäisi rinnallaan tuollaista naista kuin Monica. Liika mustasukkaisuus on aina liikaa. Toivottavasti jokainen löytää sen oikean . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun varmaan vähemmistöön, mutta ymmärrän Monican mustasukkaisuutta. Katsojalle on näyttänyt siltä, että hänen ja Joonaksen yhteys oli heti alusta lähtien erityinen. Tai ainakin Joonas on antanut ymmärtää sellaista. Kun soppaan lisätään Joonaksen aiempi pettäminen, niin kukapa ei tuntisi oloaan uhatuksi. Formaatti saattaa olla kuitenkin Monicalle liikaa. 

Formaatti on liikaa kenelle tahansa, jolle oman rakkauselämänsä tuotteistaminen ei ole ok. Kaikilla ei ole kaikki kaupan - ikinä - mistään hinnasta. Huutista sietäjäkynnysmatoille, jotka eivät kysyneet pettämisestä vaikka olennaisin tieto. Miten olisi tuotantoyhtiö shhsopimuksineen reagoinut jos kaikki naiset olisivat lähteneet pois kun "unelmabätsä" paljastui petturiksi?

Kun naiset keskustelivat tästä pettämiseen suhtautumisesta tuon episodin jälkeen, selvisi että useampi oli jo elämässään kokenut tämän elämään kuuluvan puolen myös. Ja ihan fiksusti osaavat siihen myös suhtautua. 

Vierailija
1684/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bellessä ja Monicassa on jotain samaa. Mustasukkaisia. Tuo heidän keskustelua Fannista oli typerää. Tuntuu , että varsinkin Monica ei siedä ketään naisista. Suoraan sanoen tuli hiton hyvä fiilis , kun tuo Fanni sai ruusun. 

Vaikka Fannissa on herkempikin puoli, niin hänessä on jotain häiritsevää. Todella kilpailuhenkinen ja antaa itsestään aika vähän. Silti kuvittelee, että hän on hyvissä asemissa. En tulisi toimeen Fannin kanssa. Hänessä on jotain feikkiä. 

Entisenä urheilijana voimistelijana on tarvinnut kilpailuhenkeä. Hän ei kuitenkaan tuo kilpailuhenkeä esille ja selvästi nöyränä on valmis myös ottamaan vastaan pudotuksen. Toisin on tilanne todella kilpailuhenkeä uhkuvan Monican osalla. Ja myös Bellellä on kilpailuhenkeä. No onhan heillä suuremmat asiat pelissä, kun pitäisi löytää elättäjä itselle ja lapselle. 

Vierailija
1685/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bellessä ja Monicassa on jotain samaa. Mustasukkaisia. Tuo heidän keskustelua Fannista oli typerää. Tuntuu , että varsinkin Monica ei siedä ketään naisista. Suoraan sanoen tuli hiton hyvä fiilis , kun tuo Fanni sai ruusun. 

Vaikka Fannissa on herkempikin puoli, niin hänessä on jotain häiritsevää. Todella kilpailuhenkinen ja antaa itsestään aika vähän. Silti kuvittelee, että hän on hyvissä asemissa. En tulisi toimeen Fannin kanssa. Hänessä on jotain feikkiä. 

Entisenä urheilijana voimistelijana on tarvinnut kilpailuhenkeä. Hän ei kuitenkaan tuo kilpailuhenkeä esille ja selvästi nöyränä on valmis myös ottamaan vastaan pudotuksen. Toisin on tilanne todella kilpailuhenkeä uhkuvan Monican osalla. Ja myös Bellellä on kilpailuhenkeä. No onhan heillä suuremmat asiat pelissä, kun pitäisi lö

Mutta nekin hetkittäiset harvat syvemmät avautumiset tuntuvat jotenkin laskelmoiduilta.

Vierailija
1686/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai muistuttaa, koska samankaltainen "rakennettu ympäristö" samasta muotista. Modernia kloonausta, jonka kloonattava rikkinäinen raasu itse shoppaa.

Ei muistuta yhtään, sillä tämä Vivianna on kaunis ja huoliteltu. Homssuinen Larm on ihan eri sarjassa. Osta silmälasit kovilla vahvuuksilla.

Larmijuntta on vain vanhempi (luullee toki itse näyttävänsä yhä viviannalta), mutta kuluu ja homssuuntuu Viviannakin vaikka kuinka lätkitään lisää maalia ja varaosia.

Vierailija
1687/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun varmaan vähemmistöön, mutta ymmärrän Monican mustasukkaisuutta. Katsojalle on näyttänyt siltä, että hänen ja Joonaksen yhteys oli heti alusta lähtien erityinen. Tai ainakin Joonas on antanut ymmärtää sellaista. Kun soppaan lisätään Joonaksen aiempi pettäminen, niin kukapa ei tuntisi oloaan uhatuksi. Formaatti saattaa olla kuitenkin Monicalle liikaa. 

Formaatti on liikaa kenelle tahansa, jolle oman rakkauselämänsä tuotteistaminen ei ole ok. Kaikilla ei ole kaikki kaupan - ikinä - mistään hinnasta. Huutista sietäjäkynnysmatoille, jotka eivät kysyneet pettämisestä vaikka olennaisin tieto. Miten olisi tuotantoyhtiö shhsopimuksineen reagoinut jos kaikki naiset olisivat lähteneet pois kun "unelmabätsä" paljastui petturiksi?

Kun naiset keskustelivat tästä pettämiseen suhtaut

Niin, jossei se lopu se saa jatkua ja oi että kynnysmattoillaan "kypsästi". Eikä muuten kuulu sellaisten ihmisten elämään, jotka eivät itse petä eivätkä hyväksy sitä kumppaniltaan.

Vierailija
1688/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Larmijuntta on vain vanhempi (luullee toki itse näyttävänsä yhä viviannalta), mutta kuluu ja homssuuntuu Viviannakin vaikka kuinka lätkitään lisää maalia ja varaosia.

Siellä kateellinen vanha tantta höyryää TAAS lähtisit vaikka salille jumppaamaan noita allejas.

Vierailija
1689/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Fanni kertoo lapsestaan vasta nyt, niin eipä Joonas ole hänelle antanut mahdollisuutta kahdenkeskiseen jutteluun. Pikkuisen Joonas on keskittynyt vain näihin pariin henkilöön. Ja näiden liirumlaarum laskelmoidut keksityt puheet uppoavat täysin Joonaksen. Tulee vielä monta ikävää yllätystä, jos suhteeseen lähtee. 

Vierailija
1690/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kävi suututtamaan. Siis Belle aikoo saada Suomesta ilmaisen tutkinnon (veronmaksajille EI todellakaan ilmainen) ja heti äkkiä pois Suomesta muuttamaan. Näin voi tapahtua vain Suomessa. =(

Jos hän pääsee jatkamaan opiskeluita ja vie siis jonkun opiskelupaikan täältä, jossa on tajuton pula hoitajista! 

Tämä! 

Vierailija
1691/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä kateellinen vanha tantta höyryää TAAS lähtisit vaikka salille jumppaamaan noita allejas.

Oho, (katteeton) kateuskortti löytyi sitten. En harrasta kateutta ja jos harrastaisinkin niin se ei kohdistuisi "rakennettuihin ympäristöihin" eikä hoviperskärpäsiinsä. Korkeintaan kadehtisin viisaita ihmisiä, jotka eivät kadehdi ketään/mitään, mutta sekin menisi hyödyllisen elämäopin ottamisen eikä toksisen kadehtimisen puolelle.

Vierailija
1692/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan siitä tulee jossain vaiheessa, jos on niin ehdoton. Mutta mikäs siinä. Valinta se on sekin

Vierailija
1693/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas puhuu ihan höpöjä, sanoo nyt että Fannin asema nousi ja seuraavassa jaksossa  tiputtaa Fannin?? ???  

Se on viihdettä ja mitä viihteellisempää sen parempi. Miksi ei nauttisi roolistaan, jossa luvallisesti saa täysin mielivaltaisesti valita/hylätä? Ketään ei kuitenkaan liene väkisin pakotettu tähänkään showparitusohjelmaan?

Vierailija
1694/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omgg näin äsken Joonaksen sattumalta Kampin apteekissa!! Kyseli tosi hiljaiseen ääneen myyjältä jotain. Olen itse 179cm nainen ja hän oli mua lyhyempi ja sirompi, ehkä 175cm. Ja jotenkin aika ryytyneen oloinen

Vierailija
1695/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pula hoitajista - ja HUSilla on varaa sanoa heitä irti.

Vierailija
1696/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja pulassa on lienee sitten töitä tarjolla muualla. Mikä ongelma

Vierailija
1697/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa oli aivan liian epämääräinen tekemisistään ja muutenkin vaikutti happamalta.

Lisäksi oli aika tuhdissa kunnossa.

Vierailija
1698/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja pulassa on lienee sitten töitä tarjolla muualla. Mikä ongelma

Hoitaja pulassa hoitajapulassa. 

Vierailija
1699/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omgg näin äsken Joonaksen sattumalta Kampin apteekissa!! Kyseli tosi hiljaiseen ääneen myyjältä jotain. Olen itse 179cm nainen ja hän oli mua lyhyempi ja sirompi, ehkä 175cm. Ja jotenkin aika ryytyneen oloinen

No nyt selvisi miksi on Bachelor. Pituuden vuoksi on ollut varmaan haastavampaa löytää mieleistään kumppania. 

Vierailija
1700/6871 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa oli aivan liian epämääräinen tekemisistään ja muutenkin vaikutti happamalta.

Lisäksi oli aika tuhdissa kunnossa.

Belle taitaa olla muhkumpi ja tuntuu olevan kovasti Joonaksen mieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän